סיכום מפגש נטוורקינג עסקים עם חו"ל- פתיחת דלתות לשווקים בינלאומיים, 14.09.10, בהנחיית יוסי אנג'ל

המפגש החל בהרצאתו המרתקת והמעשירה של טל רשף "עושים עסקים עם סין", במסגרתה נתן טיפים לעסקים עם סין וכן מבוא לתרבות העסקים הסינית, מאפייניה וההבדלים הרבים והמשמעותיים מתרבות המערב.
במפגש נכחו למעלה מ-40 מנהלים, יבואנים, יצרנים, יצואנים, משווקים, סוכנים ונותני שירותים, רובם בתחום הבינ"ל.

בין משתתפי המפגש בנימין פרידמן מחברת "זיקית דיגיטל" יספק פתרונות דפוס ייחודיים, את התוכן והפרזנטציה יערוך יונתן מרכוס מחברת " תרגומי יונתן", שלומית הרץ תכין עבורכם את המרקום - כחומר שיווקי לחו"ל מקבוצת "אופטימום", בעוד אלון מורעדין מחברת "רויאל קאר" צורך חומרי קידום לצורכי הקוסמטיקה לשווקים בינ"ל.

גם בנושא ההשקעות, מוצרי הפיתוח וטכנולוגיות נעשו קישורים רבים בין המפיצים לבין היצרנים, כגון: יורם עקרי מ"לוג אין הבית החכם", שחר פרס מחברת "פרסקורפ" לבין המפיצים דודי נס - "בי 2 בי סי אס" שמייצרים טכנולוגיות בהודו ודב רביב הציע לנו להקים מפעל באזור פיתוח בגרמניה.
נכחו גם מכובדים נוספים המתמחים בהפצה לארה"ב, דרום אמריקה, סין, רוסיה ורומניה.

כמובן שלכל העסקאות הללו צריך גם מומחים במיסוי ועו"ד בהתמחות בינ"ל: רו"ח איתן אסנפימ- "איתן אסנפי עורכי דין" ורו"ח עופר גולדשטיין מ-"עופר גולדשטיין" פרסו את משנתם ויכולתם במיסוי וחקיקה בינ"ל ועו"ד הלנה קיל הדגישה את ניסיונה וקשריה הרבים ברוסיה.

כל אחד מהמשתתפים הציג את יחודו ויתרונותיו הספציפיים, והשיחות שערכו המשתתפים נמשכו בתום המפגש...גם באולם, גם במסדרונות וגם במעליות.

אנו מאחלים לכל המשתתפים הצלחה עסקית גדולה ומצפים לראותכם במפגשים הבאים...

בברכת שנה טובה,

יוסי אנג'ל – אנג'ל מאמנים
yossi@bigangel.co.il

למידע נוסף בתחום זה