יום עיון- דינמיקות רגשיות בעסק המשפחתי ושיווקו במדיות חברתיות באינטרנט

מילות פתיחה עו“ד אוריאל לין- נשיא איגוד לשכות המסחר
מר טל כתרן- מנכ“ל קבוצת אופטימום

דינאמיקות רגשיות בעסקים משפחתיים– דילמות, התמודדות ואתגרים
כיצד מושפעים רגשותינו והחלטותינו כאשר צורכי העסק מתנגשים בצורכי בן משפחה, או כאשר ההיררכיה העסקית הפוכה להיררכיה המשפחתית? כיצד להתמודד כאשר הפעילות העסקית מעוררת קנאה, עלבון, בושה או אשמה
דר' נגה שמרת, PhD בדינאמיקות רגשיות בארגונים, מתמחה בעסקים משפחתיים, מאמנת בחברת Simplify העוסקת בהשבחת ערך עסקים

לא נשארים מאחור- שיווק העסק המשפחתי בעידן המדיות החברתיות והאינטרנט
"כלים חינמיים לשיווק העסק המשפחתי באינטרנט" – מבניית דפי עסק בפייסבוק, פרופיל ופילוח שוק באמצעות הטוויטר, ועד רשתות חברתיות – קפה דה מרקר, לינקדין, נוכחות בפורומים ובפורטלים רלוונטיים לעסק, סרטונים ביו-טיוב ודרכים נוספות לשיווק ומיתוג העסק באינטרנט במינימום הוצאות.
אראלה שטיינמץ, מנכ"ל ipush יעוץ שיווקי ומסחור קניין רוחני, תואר שני במנהל עסקים ומשפטים

Speed Networking בהנחיית יוסי אנג'ל, אנג'ל מאמנים- מומלץ להצטייד בכרטיסי ביקור

למידע נוסף בתחום זה