עידכון הנחייה בנושא תשלום ספח אגרת רישום אמ"ר - תקפות השובר ל- 24 חודשים

אגף ציוד רפואי מעדכן כי תוקף שובר התשלום הוארך והוא תקף כעת למשך 24 חודשים.

להלן נוסח ההנחיה המעודכנת:

 

עידכון הנחייה בנושא תשלום ספח אגרת רישום

 

בעת הגשת בקשה לרישום באמ"ר יש לצרף עותק שובר תשלום של אגרת הרישום.

את  השובר ניתן לשלם בבנק הדואר.

יש להקפיד על הפרטים הבאים:

1) יש להקפיד לשלוח עותק של שובר התשלום עבור כל בקשה לרישום חדש או לשינוי או לחידוש  אמ"ר.

2)  יש להקפיד כי השובר יישא חותמת תשלום של לא יותר מ-24 חודשים טרום ההגשה.

3) יש לבצע תשלום נפרד עבור כל הגשה.

4) יש להקפיד למלא פרטים מלאים על השובר : שם חברה ושם המוצר (כפי שמופיעים בטופס הבקשה).

5) לנוחיותכם ניתן לעשות שימוש חוזר בשובר תשלום שלא נוצל עקב אי-קליטת בקשה במערכת במהלך 24 חודשים מיום ההגשה הראשונה.

 

שוברים ניתן לקבל במשרדי אגף ציוד רפואי (ביתן 130 בתל השומר).

לקבלת שוברים בדואר ניתן לפנות למייל: Amar@MOH.HEALTH.GOV.IL  או ל"קול הבריאות" *5400(יש לציין כתובת מלאה למשלוח ומספר שוברים נדרשים).

למידע נוסף בתחום זה