הצטרפו ליום פגישות אישיות עם שגרירי משרד החוץ טרם יציאתם לשליחות במדינות היעד השונות, 9.7.24

האגף לקשרים בינלאומיים באיגוד לשכות המסחר, בשיתוף עם משרד החוץ, מתכבדים להזמין את חברי הלשכה ליום פגישות אישיות פנים-אל-פנים עם השגרירים העתידים לצאת לשליחויות במדינות המוזכרות מטה.

יום שלישי | 9 ביולי | 10:00-15:00 | בית לשכת המסחר, החשמונאים 84, תל אביב

 

הפגישות יאפשרו לחברי הלשכה, יבואנים ויצואנים, להציג את פעילותם מול השגרירים לצורך מינוף פעילות חברותיהם ובחינת הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות עתידיות.

 

להלן פרטי השגרירים היוצאים שייקחו חלק ביום הפגישות, והמדינות עליהן יהיו אמונים:

 

צבי אבינר-ופני – השגריר היוצא לספרד

ספרד הינה אחת הכלכלות הגדולות והמשמעותיות באירופה ובעלת מגזר יצרני הנמנה עם החשובים במערב אירופה, זאת בין היתר בשל קצב הצמיחה הגבוה שלה בענפי התעשייה השונים ממנו המדינה נהנית מאז שנות ה-50.

 

אביבית בר-אילן – השגרירה היוצאת לסרביה

המגזרים הדומיננטיים בסרביה הינם מגזר השירותים, התעשייה והחקלאות. סרביה היא יצואנית בולטת מאוד של ירקות קפואים, פטל, שזיפים, תירס וחיטה. מוצרים חקלאיים אחרים שמייצאת הינם: חמניות, סלק סוכר, סויה, תפוחי אדמה, תפוחים, בשר בקר, עוף ומוצרי חלב ויין.

 

בעז רודקין – השגריר היוצא לפינלנד (אחראי גם על אסטוניה)

פינלנד היא אחת מהמדינות העשירות והמתקדמות בעולם. כלכלתה הינה מפותחת ומגוונת מאוד ומתאפיינת בדגש חזק על חדשנות, טכנולוגיה, וקיימות. התעשיות המוביליות בה הן: תעשיית ההיי-טק, תעשיית היערנות (הכוללת ככלל מוצרי נייר ועיסה), מתכות ומכונות, מגזר שירותים רחב, ומחקר וחדשנות.

 

אסטוניה – בעלת כלכלה דינאמית ומתפתחת בצורה מהירה ביותר. היא מכונה בפני רוב כ"סיליקון ואלי" של אירופה בשל התשתיות הדיגיטליות המתקדמות שלה כמו גם הדיגיטציה של מוסדות הממשל שלה. תעשיות מפותחות באסטוניה הן: אלקטרוניקה, מכונות וכימיקלים. תעשייה יצרנית נוספת בולטת בתחום מוצרי צריכה הינה תעשיית המזון מזון וריהוט. 

 

סנדרה סימוביץ' – השגרירה היוצאת ללטביה

כלכלתה של לטביה הינה כלכלה מגוונת אשר חוותה גידול משמעותי וטרנספורמציה מאז התפרקות ברית המועצות ורכישת עצמאותה ב-1991. מגזר השירותים (פיננסים, נדל"ן, תיירות, טכנולוגיית מידע ולוגיסטיקה) הוא הגדול ביותר בכלכלת לטביה ומהווה כ-70% מהתמ"ג שלה. המגזר התעשייתי המגוון שלה מתאפיין בעיקר בסקטורים הבאים: מוצרי עץ, מזון, מכונות, אלקטרוניקה, טקסטיל, וחקלאות (דגנים, מוצרי חלב, בשר ודגים).

 

בני שרוני – הקונסול היוצא לבוסטון, ארה"ב

בוסטון נחשבת למרכז כלכלי משמעותי בארה"ב, עם דגש על תחומים כמו פיננסים, ביוטכנולוגיה וחינוך. בעיר נמצאים מוסדות מחקר מובילים כמו MIT והארוורד, המשפיעים רבות על הפיתוח הטכנולוגי והחדשנות הכלכלית באזור.

 

אלון רוט-שניר – השגריר היוצא לניו-זילנד

oרמת החיים בניו זילנד הינה מהגבוהות בעולם והיא מהווה יעד תיירותי נחשק. בהיותה אי מרוחק מרוב שווקי העולם, כלכלתה מסתמכת במידה רבה על מסחר ועל ייצוא, במיוחד של מוצרי חקלאות, דיג, בשר, מיכון וטקסטיל. המדינה זקוקה בנוסף לטכנולוגיות חדשניות כדי לפתח את ענפי החקלאות, המים והתעשייה כמו-גם שירותי התוכנה, הענן והתקשורת.

 

שמוליק-אריה בס – השגריר היוצא לנפאל

בסיסה הכלכלי של נפאל הינה החקלאות, אשר מספקת פרנסה ללמעלה מ-80% מאוכלוסייתה. עיבוד תוצרי ענף החקלאות דוגמת טקסטיל וייצור שטיחים מהווים אף הם מרכיב חשוב מכלכלת המדינה.

 

ד"ר אברהם נגוסה – השגריר היוצא לאתיופיה

אתיופיה נמצאת בתנופת פיתוח והיא בין 20 המדינות שכלכלתן צומחת בקצב המהיר ביותר בעולם. מרכיב משמעותי מהפעילות הכלכלית של אתיופיה הינה החקלאות, כאשר הגידולים העיקריים באתיופיה הם קפה, קטניות, זרעים לשמן, דגנים, תפוחי אדמה, קנה סוכר וירקות.

 

להרשמה ותיאום פגישות אנא מלאו את הפרטים בטופס מטה.

 

לתשומת לב!

  • יש לציין בטופס ההרשמה מטה את שמות המדינות שעם השגרירים היוצאים אליהן הנכם מעוניינים להיפגש.
  • משך כל פגישה: 20 דקות.
  • תתאפשרנה עד 3 פגישות לכל חברה.
  • ניתן להגיע לפגישות עם 2-3 נציגים מכל חברה לכל היותר.
  • הפגישות תתואמנה לחברות הרלוונטיות לשוק בתיאום עם משרד החוץ.

 

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה