רואנדה: The Africa Food Systems Forum 2024 - פורום מערכות המזון השנתי, 2-6.9.24

חברי הלשכה מוזמנים להשתתף בכנס השנתי  AFS- בכנס ענק בסדר גודל של עולם החקלאות, עם השתתפות מכל רחבי היבשת, ופלטפורמה ליצירת הזדמנויות כלכליות.

הכנס יתקיים בקיגאלי הבירה, בין התאריכים 2 עד 6 בספטמבר 2024, בחסות נשיא הרפובליקה של רואנדה.

שגרירות ישראל ברואנדה רואה חשיבות רבה בהשתתפות חברות ישראליות בכנס זה.

במסגרת הכנס ייערכו פגישות B2B עם גורמים חקלאיים מובילים ביבשת לבין אנשי עסקים מתחום החקלאות, במטרה לקדם עסקאות משמעותיות.

האתגרים של היום מדגישים את הצורך הדחוף לשנות את מערכות המזון האפריקניות על מנת לבנות מערכות מזון פרודוקטיביות, מזינות, לייצר יותר ויותר מזון מקומי כדי להיות עמידים יותר לשינויי אקלים, לשפר את הפרנסה האפריקאית ולמנף את הפוטנציאל שלהם כדי להתמודד עם אתגרים גלובליים.

פורום AFS 2024 יפגיש מגוון דוברים כדי להציג פתרונות ואסטרטגיות חדשניות וכיצד מסלולי מערכות מזון מתורגמים ברמת המדינה. תוכנית הפורום בנויה על שלושה עמודי תווך מרכזיים: חדשנות, האצה וקנה מידה. המשתתפים יוכלו להיפגש במהלך ישיבות המליאה בתחילת ובסוף כל יום, ולבחור להצטרף למפגשים בודדים המותאמים לתחומי העניין הספציפיים שלהם.

הפסגה השנתית של פורום מערכות המזון של אפריקה 2024 מהווה הזדמנות להפגיש בעלי עניין מגוונים (כולל מנהיגי עולם, משקיעים, אנשי אקדמיה, ארגוני חקלאים והמגזר הפרטי) כדי לשים זרקור על חידושים, טכנולוגיות, שיטות עבודה מומלצות, מודלים עסקיים, מנגנוני אספקה, מדיניות, מודלים עסקיים והשקעות, כדי להאיץ את השינוי במערכות המזון באפריקה ומחוצה לה.

אודות המדינה המארחת

רואנדה עשתה התקדמות יוצאת דופן בשינוי מערכות המזון שלה ובהשגת צמיחה כלכלית מהירה, רמות פריון גבוהות יותר וצמצום העוני.

המדינה מוכרת כמובילה בקרב מדינות אפריקה שמדרום לסהרה בקידום חדשנות, שוויון מגדרי וסביבה עסקית מאפשרת. חלק מהצלחתה ניתן לייחס למסגרת המדיניות הברורה והקוהרנטית המנחה את פעולותיה, המורכבת בעיקר ממדיניות החקלאות הלאומית (2018); התוכנית האסטרטגית הרביעית לשינוי חקלאי (PSTA4, 2018-2024), שבקרוב תבוא אחריה מחליפתה, PSTA5; חזון רואנדה 2050, והאסטרטגיה הלאומית לשינוי (NST1), בין היתר.

 

לאתר הפורום לחצו כאן

 

לפרטים נוספים יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה