חדש במכללה העסקית: קורסי לימודי נדל"ן מטעם רשת הנדל"ן הבינלאומית REALTY EXECUTIVES

חדש במכללה העסקית של לשכת המסחר בת"א: קורסי נדל"ן מטעם הרשת הבינלאומית לשיווק ויזמות נדל"ן REALTY EXECUTIVES. הקורסים שייפתחו בקרוב הינם פרי שיתוף פעולה בין המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז לבין רשת הנדל"ן הבינלאומית שלה עשרות סניפים בישראל בפריסה ארצית.
בשלב הראשון יתקיימו קורסי הכנה לבחינת רשם המתווכים ובשלב מאוחר יותר קורסים מגוונים אחרים בתחום הנדל"ן כאשר  רשת  REALTY EXECUTIVES תהיה אמונה על ניהול הפן המקצועי והפדגוגי של הקורסים, לרבות הכנת חומרי הלימוד, בניית מערך הקורסים, עריכת עזרי למידה וספרות מקצועית, ופיקוח מקצועי על הקורסים ועל המרצים.
 
לדברי לבנת קיזנר, מנהלת המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז: "המכללה העסקית היא הכתובת לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע איכותי לחיים . זו הסיבה שהחלטנו להרחיב את פעילות המכללה גם לתחום הנדל"ן,  אשר מאז ומתמיד אופיין כתחום מאוד מאתגר ורווחי. לצורך בנית הקורס, בחנו מספר רשתות נדל"ן ובחרנו לבסוף את רשת REALTY EXECUTIVES ,  אשר הציגה קורס מקצועי ואיכותי מאוד המקנה כלים מעשיים בתחום בצמוד לניסיון והמוניטין של הרשת מעל 40 שנים בארץ ובעולם".

אילנה קושניר, סמנכ"ל גיוס והדרכה ברשת  REALTY EXECUTIVESמוסיפה כי "שיטות הלימוד הייחודיות המועברות ע"י צוות ההדרכה של הרשת, מקנות באופן חווייתי, כלים שימושיים וידע יישומי בתחום הנדל"ן. שיתוף הפעולה עם המכללה העסקית מאפשר לקרב אנשים רבים אל עולם הנדל"ן– הן כאפיק השקעה, הן כעסק או כמקצוע והן כהעשרה בתחום מרתק ודינאמי".
למידע נוסף בתחום זה