איגוד בתי המלון קורא לכלל המלונות בישראל לארח בליל הסדר עולים חדשים וחיילים בודדים

איגוד בתי המלון שבלשכת המסחר, יצא הבוקר (4.4.22) בקריאה לכלל בתי המלון בישראל, לקיים את מצוות חג הפסח (קמחא דפסחא), באירוח לארוחת ליל הסדר של עולים חדשים, חיילים בודדים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות.

רונן סולומון, מנהל תחום תיירות, באיגוד לשכות המסחר אומר: "משפחות רבות בישראל נאלצות, בלית ברירה, לוותר על ארוחת ליל הסדר בפסח, הן בשל קושי כלכלי, והן בשל ריחוק משפחתי. משכך, יצאנו בקריאה לכלל בתי המלון בארץ לפתוח שעריהם, ולארח משפחות נזקקות, ניצולי שואה או חיילים בודדים, כדי שאף אחד לא יהיה לבד בחג".
 
הוא מוסיף: "מרבית בתי המלון יארחו בפסח עולים חדשים ופליטים, שברחו מהמלחמה באוקראינה, יחד עם ישראלים שבוחרים לנפוש בחג במלונות. עבור העולים החדשים, זהו ליל סדר ראשון שהם עורכים, ושילובם עם הישראלים בארוחת החג, יעצים את חג החירות.


בתמונה: רונן סולומון, מנהל תחום תיירות, באיגוד לשכות המסחר
קרדיט צילום: ליאת מנדל

איגוד בתי המלון פועל יחד עם משרד העלייה והקליטה במכרזי אירוח עולים חדשים בבתי המלון ברחבי הארץ. האיגוד ביקש לתרגם את ההגדה של פסח לשפה הרוסית והאוקראינית, כדי שהעולים החדשים ייהנו מאווירת החג.
 
לדברי אבי זנדברג, יו"ר איגוד בתי המלון: "אני קורא לאחיי ולחבריי מתעשיית המלונאות, לפתוח את הלב ולזמן לארוחת ליל הסדר, חיילים בודדים, עולים חדשים, ניצולי שואה עריריים ומשפחות נזקקות. נוסף על כך, גבולות מדינת ישראל נפתחו לתיירים, ואף קלטנו אלפי עולים חדשים ופליטים בבתי המלון. חשוב לתת כתף ולהירתם למשימה הלאומית של קירוב לבבות לאווירת החג".
 
זנדברג גם אומר: "אחרי שנתיים קשות, בהן חגגנו את ליל הסדר, תחת מגבלות הקורונה, הרי שהשנה אפשר סוף כל סוף לבלות יחד. אנו מזמין את המוני בית ישראל, הן בחג, והן במהלך האביב לטייל ברחבי הארץ, להכיר את שביליה ונופיה המדהימים, ליהנות מהאטרקציות הרבות, מאירועי החג ומהטבע - מהצומח והנחלים הזורמים"


בתמונה: אבי זנדברג, יו"ר איגוד בתי המלון
קרדיט צילום: יח"צ

למידע נוסף בתחום זה