נאוי בלומנפלד | מנהלת היחידה למידע עסקי | מאמרי דעה | 17/01/2021

אנחנו יכולים לקדם את הפעילות שלכם בארץ ובחו"ל!

עסקים רבים ומבוססים בארץ מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם ולפתוח עסק בחו"ל, אך אינם יודעים מהיכן להתחיל ולאן לפנות.


כאן אנחנו נכנסים לתמונה. היחידה למידע עסקי בלשכת המסחר ת"א מפיק רשימת ספקים מפולחת לפי דרישות העסק, באמצעות מאגר חברות בינלאומי מקצועי הפועל ב-68 מדינות ומכיל מידע על יותר מ 35 מיליון חברות ומוסדות בעולם. המאגר הייחודי של היחידה למידע עסקי נותן מידע על חברות, ספקים, יבואנים, יצואנים, יצרנים, מפיצים, נותני שירותים ולקוחות פוטנציאלים, על פי חיתוכים ופילוחים שונים.


אתם מגדירים לנו מהו המוצר אותו אתם רוצים לייבא או לייצא ואנחנו נדאג לספק לכם רשימת לידים ממוקדת ורלוונטית הכוללת פרטי התקשרות מלאים לחברות. כל מה שנותר לכם לעשות זה לפנות אליהם.
המידע המקצועי שאנחנו מספקים מסייע לבעלי עסקים להרחיב את סל המוצרים הקיים מצד אחד ובקידום המכירות בשוק המקומי מצד שני.


איך מאתרים לקוחות פוטנציאלים בארץ?

ברשותנו מאגר חברות BDI-SEGMENTA הכולל מאות אלפי עסקים בארץ. באמצעותו ניתן לאתר חברות לשת"פ, ספקים ולקוחות פוטנציאלים בארץ. מאגר זה מאפשר לנו לייצר רשימה למטרות שיווק, מכירות וכל היקשרות עסקית אחרת.


בתוך המאגר יש לנו יכולת חיתוך ופילוח מדויק של רשימה מעודכנת ומותאמת לצורכי הלקוח, והיא כוללת פרטי התקשרות לחברות, כגון: שם החברה, תחום עיסוק, אופי פעילות החברה, כתובת, טלפון, כתובת אימייל, אתר אינטרנט, שם מנהל החברה ותפקיד. ניתן גם לפלח לפי גודל חברה, מחזור מכירות, אזור גאוגרפי ועוד. זוהי פלטפורמה שמסייעת בקידום המכירות ובגיוס לקוחות חדשים, אם זה בדיוור ישיר או לצורך טלמרקטינג.


היתרון הגדול של רשימות אלו הוא רמת הדיוק. אנחנו מתמחים בהפקת רשימות לקוחות פוטנציאלים רלוונטית לפי צורכי העסק. אנחנו לא מתפשרים על הפקת רשימת לקוחות לא מדויקת, אלא אנחנו דואגים להפיק רשימה שמתאימה לקהל היעד שלכם.


ביום שאחרי משבר הקורונה, שעה שהשווקים בעולם מצויים באי-ודאות כלכלית, אתם זקוקים לגורם מקצועי שיספק לכם מידע אמין ומעודכן.


זכרו - לחפש ספקים ולקוחות ובכלל מידע כולם יודעים, אבל למצוא את מידע רלוונטי זה כבר עניין של מומחיות.

למידע נוסף בתחום זה