מתנות לעובדים: הדרך לומר תודה ללא מילים

יש המון דרכים לפנק את העובדים במהלך השגרה. אתם יכולים לעשות ''Happy Hour'' מושקע עם שלל מטעמים ומשקאות, ליזום אירוע חברה או לקחת אותם לטיול, יום כיף על חשבון שעות העבודה. אך אם אתם באמת רוצים להוקיר להם תודה על תרומתם לחברה או הארגון - מתנות לעובדים הן דרך מצוינת לצ'פר את הקולגות והעובדים שלכם על עבודתם הקשה. יום הולדת, חג, סוף רבעון או יום רגיל הם תמיד סיבה לתת מתנה, פשוט בשביל ההרגשה הטובה.

מתנות לעובדים: לא באמת צריך סיבה

המתנות הכי טובות מגיעות דווקא כשלא מצפים להן. לכן, אתם לא צריכים לחכות לחג או אירוע בעל חשיבות לחברה או הארגון שלכם (טקס העובד המצטיין או אירוע לציון אבן דרך - הגעה ליעדים מוקדם מהצפוי, חגיגות מספר שנות פעילות מסוים), כדי לתת תגמול לעובדים עם תווי קנייה מפנקים. אם אתם חברים בלשכת המסחר תל אביב והמרכז, אתם יכולים להזמין בכל עת תווי שי לחגים או כל אירוע אחר בעל משמעות עבורכם - ולהביע הערכה לעובדים והקולגות שלכם.

אבל גם כשיש אווירה נעימה במשרד, קשר קרוב עם העובדים - מציאת המתנה המושלמת, שתקלע לטעמם או תענה על צריכהם בזמן נתון היא לא תמיד משימה פשוטה. תוו שי פותרים אתכם מהצורך ''לשבור את הראש'' או לחפש בנרות, בניסיון למצוא מתנה מספקת. כי כשאתם נותנים תווי שי לעובדים, אתם מעניקים להם את החופש לבחור את המתנה שהם הכי היו רוצים להעניק לעצמם. את תווי השי השונים כגון תו הזהב שופרסל Cash או גיפט קארד MAX הם יכולים לממש בעשרות רשתות מובילות, להזמין מקום במסעדות נהדרות ולהנות מהמון הפתעות.


מתנות לעובדים: מצ'פרים את צוותי ההוראה

אומרים שהכל מתחיל ונגמר בחינוך, ואכן, לחינוך יש תפקיד מכריע בעיצוב החברה בה אנו חיים. דרך עבודתם המורכבת והעדינה, המורים והגננות מעצבים ברגישות רבה את דור העתיד. הם הראשונים לזהות את הפוטנציאל הגלום בכל ילד וילדה, לטפח את החוזקות שלהם ולחזק את החולשות, להשפיע על הדרך בה הם רואים וחווים את העולם.

להעניק שי למורים, שי לגננות או מתנות לצוות הגן זו הדרך שלכם להגיד להם תודה על עבודה מפרכת, מאתגרת וחשובה. עם תווי שי תוכלו להעניק מתנות למורים ומתנות לגננות בקלות וביעילות. הזמינו כרטיס הטבות מאתר הלשכה ופתחו את הדלת למבחר הטבות לעובדים במשרד החינוך, החל מאביזרים וכלים לבית וכלה בחופשות מפנקות לכל המשפחה.


מתנות לעובדים: יתרונות לעובדים ולמעסיקים

1. עלייה במוטיבציה - בונוס לעובדים יגרום להם להרגיש שרואים אותם, שמים לב לעבודתם הקשה ומתגמלים אותה. תוכלו להוסיף אינפוט משלכם למתנה - כרטיס ברכה או ממתק לצד ההטבה, וכך להפוך את כל העניין לאישי יותר. צעד זה יעורר בהם מוטיבציה להמשיך ולתת את כל-כולם לתפקיד. עלייה במוטיבציה תוביל לעלייה בתפוקה - עובדים עם מוטיבציה הם עובדים שמחים, חרוצים ויעילים שמבצעים את תפקידם על הצד הטוב ביותר.

2. חיזוק הזיקה למקום העבודה - עובדים שנמצאים במקום העבודה תקופה ממושכת וארוכה, עשויים לחוש תחושות של שחיקה או אפילו ניכור למקום עבודתם. הדבר נכון במיוחד כאשר נמצאים בעיצומה של תקופה עמוסה במטלות ויעדים. ברגע שמצפ'רים אותם עם מתנות לעובדים, מחזקים את תחושת השייכות, את הקשר של העובד עם מקום העבודה. עובד שמרגיש שייך הוא עובד שיתמיד בעבודתו ויספק תוצרים איכותיים.

3. שבירת שגרה - שגרת העבודה השוטפת עשויה להיות מאוד מונוטונית ואפורה. מתנות לעובדים הן הזדמנות מצוינת עבורם לקחת פאוזה מהשגרה השוחקת, ליהנות מבילוי נחמד או להשתדרג בפריט או חפץ שהם מעוניינים לרכוש כבר זמן רב. תוכלו לעיין בתווי הקנייה באתר, לבדוק מה כל אחד מציע ולבחור את האחד שאתם יודעים שישמח את העובדים.

4. ארוכי טווח - אם אתם מחפשים פתרון יצירתי יותר מעמלות לסוכנים, תווי שי הם פתרון נהדר. מרבית תווי השי שלנו מגיעים עם תוקף של מספר שנים. באופן הזה, גם אם העובדים מקבלים את תו השי בראש השנה, יש להם חלון זמן די גדול לנצל את ההטבה שקיבלו. כך למשל אם ירצו לצאת לבילוי עם הילדים בחופש הגדול רק שנה מאוחר יותר או לשמור את הכרטיס למאורע מיוחד בטווח של שנתיים קדימה, ההטבה תחכה להם עד שיממשו אותה.


מתנות לעובדים: הטבות מפנקות במרחק נגיעה

חופשות וטיולים

חשבתם על בונוסים לעובדים ויום כיף היה בין האופציות שהתלבטתם לגביהן? עם תווי השי שלנו העובדים שלכם יבחרו את החופשה הבאה שלהם בעצמם. התו המלא מבית רמי לוי למשל, מעניק גישה למגוון פעילויות וטיולים. ניתן להשתמש בהם לרפטינג בנהר הירדן, קייקי בכפר בלום בימי הקיץ או טיול לחמת גדר (שם יוכלו ליהנות מקמפינג תחת כיפת השמיים, בילוי בספארי עם הילדים ויום פינוקים במעיינות החמים). מקסימום שופינג הוא תו קנייה נוסף, שמעניק הטבות לרשת מלונות קלאב הוטל וכן לאטרקציות כמו ימית 2000.

ארוחות ופינוקים

שמעתם את העובדים מדברים ביניהם על כמיהתם לארוחה מפנקת במסעדה מפוארת? כעת יש לכם הזדמנות להפתיע אותם בענק. אחת המתנות לעובדים שתמיד תעשה טוב בלב (ובבטן) היא ארוחה מפנקת במסעדה אהובה. תווי שי כדוגמת תו הזהב ניתנים למימוש במגוון מסעדות נהדרות: ג'ויה, אוונגרד, אסיה מוניקה ועוד רבות, טעימות ומסקרנות. באופן הזה, אתם מעניקים לעובדים שלכם גישה למסעדות מובילות והם רק צריכים לבחור מה מתחשק להם לאכול בפעם הבאה שיצאו עם בני הזוג, המשפחה או החברים.

קניות
כל יום הוא יום טוב לקניות. בילוי במרכז הקניות הקרוב, סיור בחנויות המוכרות והאהובות למטרות שדרוג המרחב הביתי, רענון ארון התמרוקים, רכישת גאדג'טים מדליקים או הגדלת המלתחה האישית. תווי השי שלנו כדוגמת תו פלוס מבית יינות ביתן, WINcard מחסני השוק או Love gift Card ניתנים למימוש במגוון רשתות ביגוד, הנעלה, ספורט, טכנולוגיה קוסמטיקה כמו גם חנויות לכלי בית בהם העובדים יכולים לפרגן לעצמם במתנות אישיות כמו גם שימושיות רבות.

סרטים

מעטות החוויות שמשתוות בעוצמתן לצפייה בסרט באולם הקולנוע. במשך פרק זמן של כשעתיים, שוכחים מהשגרה הדוחקת ונשאבים לעולם אחר. כך שאם אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם תגמול לסקרים שביצעו בתקופה האחרונה, תגמול עם ערך מוסף, הזמינו להם כרטיס הטבות שיקנה להם כניסה לכל אותם סרטים שהם הכי מעוניינים לראות.


כיצד מזמינים תווי שי לעסקים?

בין אם אתם חברים בלשכה או מצטרפים חדשים, תהליך הנפקת תווי השי הוא פשוט ומהיר. היכנסו לכאן והתחילו בתהליך הגשת הבקשה. בשלב הראשון בחרו את הכרטיס הרצוי, בשלב השני, מלאו את הפרטים שלכם בטופס ההזמנה הנבחר - פרטי הארגון, להזין את כתובת המייל, מספר הטלפון של העסק, מספר ח.פ של העסק או ת''ז בעל העסק, איש קשר שעליו תטילו את אחריות טעינת הכרטיסים, וכתובת בית העסק.

תציינו את סכום ההזמנה (שימו לב שכרטיסי הטבות מסוימים מגיעים עם סכום הזמנה מינימלי), כמות הכרטיסים המבוקשת וסכום הטעינה הרצוי (כאשר האופציות הן 150, 200, 500 וכן הלאה), כתובת לאיסוף הכרטיסים, ובמידת הצורך להוסיף כמה מילים בתיבת ''הערות נוספות''. בשלב השלישי תקבלו מייל שמבשר על קליטתכם במערכת, בשלב הרביעי תשלמו על הכרטיסים באחת מ-2 דרכים:

  • שיק לפקודת לשכת המסחר אותו תשלחו בדואר או תעבירו אלינו עם שליח.
  • העברה בנקאית - לחשבון 300035 בנק הפועלים סניף מס' 532 (סניף שאול המלך תל אביב).

בסיום התהליך תקבלו דוא"ל עם פירוט ההזמנה והסכום לתשלום.

מכאן והלאה כל שתצטרכו לעשות זה פשוט לחכות. ברגע שתווי השי שהזמנתם בתור מתנות לעובדים, יהיו מוכנים אנו נשלח לכם הודעת SMS. הכרטיסים יגיעו לנקודת האיסוף שציינתם בטופס הרישום באתר.


מתנות לעובדים: ממשיכים לצבור חוויות

מתנות לעובדים יכולים להגיע בכל שלב בשנה, ללא חג או אירוע באופק. לא צריך סיבה קונקרטית לצ'פר את העובדים ולהגיד להם תודה על תרומתם לחברה. טיול, ארוחה במסעדה או צפייה בסרט עם המחלקה הם דרכים נהדרות לשבור את השגרה, ואלו מתנות שאתם יכולים לספק להם ללא כל מאמץ עם תווי שי לעסקים. באופן הזה אתם מעניקים להם את המתנה האולטימטיבית - מתנת הבחירה.

כך העובדים שלכם ייצרו את היום או הרגע המושלם מבחינתם בקלות, יקבלו גישה למגוון פעילויות והטבות וימשיכו לצבור חוויות. תווי שי הם מסוג המתנות לעובדים שבכוחן לא רק לשמח את העובדים אלא להגביר אצלם את המוטיבציה ולחזק את תחושת השייכות למקום העבודה. בטווח הארוך אתם מקבלים עובדים מרוצים, חרוצים שנותנים את ה-100% בתפקיד ומפיקים יותר תוצרים איכותיים בפחות זמן עבודה.

אם גם העסק שלכם חבר אצלנו בלשכה, אתם רשאים להיכנס לעמוד ההטבות ולבחור כרטיס הטבות מפנק מבין מגוון אופציות. לאחר שתשלימו תהליך רישום פשוט וקצר, הכולל הזנת פרטי העסק, סוג הכרטיס, הכמות הרצויה ותשלום באופן מקוון - תאספו את הכרטיסים מנקודת האיסוף שבחרתם ותעניקו לעובדים מתנה מיוחדת ומקורית.

מעוניינים במידע נוסף אודות תווי השי שלנו? פנו אלינו בכתובת המייל - Tavim1@chamber.org.il

הכרטיסים הגיעו ואיתם גם כמה שאלות? היכנסו לכאן ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של הרשת הרלוונטית לכרטיס שלכם.

למידע נוסף בתחום זה