בלגיה - פגישות עם נציגי שגרירות בלגיה בישראל ומשרד האוצר הבלגי - 21-23.5.13

בין ה-23-21 במאי תקיים שגרירות בלגיה פגישות אינדיבידואליות, בהשתתפות נציגה ממשרד האוצר הבלגי ,עם חברות ישראליות בעלות כוונה, או פוטנציאל, להקים או להרחיב עסק באירופה, באמצעות הקמת חברה בבלגיה.

הדרך להקמת חברה כזו בחו"ל רצופה סימני שאלה ובעיות אפשריות. המפגשים (ללא מחוייבות וללא עלות), יערכו כאמור עם כל חברה בנפרד, והם יותאמו לצרכים ולפרופיל של כל משתתף. הפגישות נועדו לתת תשובות וכלים לחברה המתעניינת (רקע כללי ומידע סקטוריאלי, תמריצים והטבות, ניסיון חברות ישראליות בבלגיה) בפגישות ישתתפו שני מומחים המגיעים במיוחד לצורך המפגשים האלה:

  • נציגת משרד האוצר הבלגי, המתמחה בכל הנושאים המסויים והפיסקלים הרלוונטים לחברות המגיעות לבלגיה
  • נציג בכיר מטעם השגרירות בעל ניסיון רב בסיוע לחברות כאלה.

חשוב להדגיש:

  • המפגשים מיועדים לחברות בסקטורים שונים, גדולות כקטנות.
  • החברות הרלוונטיות הן כאלו העוסקות ב- B2B (למשל חברות המעוניינות להקים מרכז הפצה באירופה או מרכז לוגיסטי, כאלה המעוניינים לעסוק בשיווק שם או במכירות, לייצר שם, לעסוק ב- R&D וכו'). ז"א, חברות פיננסיות, או כאלה העוסקות בנדל"ן או בקימעונאות- לא מתאימות.
  • בלגיה מהווה מטרה לחברות זרות הרוצות לפעול בשוק הבלגי, אך יותר מכך, בלגיה מהווה אמצעי לאלה המעוניינים גישה ותשתית המתאימות לפעילות באירופה.
  • אנו מציעים (לחברות המתאימות) שורה של הטבות מס ותמריצים, כמו גם סיוע בשורה ארוכה של תחומים אשר יקצרו משמעותית את עקומת הלמידה הנדרשת מחברות השוקלות או מבצעות את הצעד הזה של הקמת חברה באירופה.


 מצ"ב קובץ המסכם, בעברית, את היתרונות של בלגיה לחברות ישראליות המגיעות לשם.

לאתר האינטרנט של הסוכנות להשקעות (שגרירות בלגיה) ובו מידע על האזור הפלמי בבלגיה ועל פעילותם של סקטורים שונים שם - לחץ כאן

 

המפגשים יערכו בשגרירות בלגיה ברמת גן.

לפרטים נוספים והרשמה: ניתן לפנות לחנה מהשגרירות, טל: 03-6138144 מייל:telaviv@fitagency.com

למידע נוסף בתחום זה