סחר בינלאומי | | 15/09/2019

לקט הזדמנויות עסקיות, 15.9.19

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

קנדה – חברה מאונטריו, יצרנית ויטמינים, כולל לתינוקות, תזונת ספורט ותרופות טבעיות ללא מרשם (למעלה מ- 110 מוצרים), מחפשת יבואנים ומפיצים בישראל. החברה מציעה קבוצה רחבה מאד של מוצרים טבעיים (110 מוצרים), העונים לדרישות GMP בקנדה, FDA בארה"ב והנחיות האיחוד האירופי, על מנת להבטיח את איכות המוצרים (97899).

טורקיה – יצרן ויצואן של קמח מהשורה הראשונה במדינה, מעוניין לייצא לישראל. החברה מייבאת את החיטה האיכותית ביותר מרוסיה ואוקראינה ומייצרת ממנה קמח משובח, אותו היא מייצאת לכ- 40 מדינות ברחבי העולם. יכולת הייצור במפעל עומדת על 1,100 טון ביום. סוגי המוצרים: קמח לכל מטרה, קמח חיטה, ללחם, לפיצות, לביסקוויטים, לעוגות, לאטריות וכדומה (98495).

טורקיה – אחת החברות המוצלחות במדינה הממוקמת באנטליה, ומתמחה בייצור מגוון רחב של אריזות לתעשייה, מזון, תובלה, חקלאות ועוד, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. החברה היא ספקית האריזות בטורקיה לרשתות מזון מהיר כמו סברו, בורגר קינג, פופאיס, ארביס ועוד. המוצרים הנמכרים ביותר של החברה הם: קופסאות לפיצות, סושי, טאקו, המבורגרים, צי'פס, עוגות יום הולדת, עוף, שקיות נייר, קרטונים, קרטון גלי, פלייס מיט לשולחנות ועוד. בבעלות החברה שני מפעלים: מפעל דפוס אופסט ומפעל לייצור קרטונים (98501).

מלזיה – אחד היצרנים הוותיקים ביותר של שומנים מיוחדים ושמנים טרופיים על בסיס שמן קוקוס, מחפשת יבואנים. לחברה ניסיון רב באספקה  למותגים בינלאומיים כמו יונילבר, נסטלה, Mondelez, Bunge ו-Kerry. המוצרים מיועדים ליישומים כגון: שוקולד, פרלינים, ממרחים, ופלים, טרפלס, חטיפים, קרמים, מילויים ועוד (98831).

תאילנד – מותג של מוצרי טיפוח יוקרתיים לעור יוקרתיים, אשר מצליח מאד בתאילנד, מעוניין להתרחב למדינות נוספות ובמיוחד לישראל. עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ומציעים מחירים סבירים. בין המוצרים: קרמים ליום וללילה, סרום וג'ל ניקוי (98888).

צ'כיה – עסק משפחתי שמתמחה בייצור סירופים שונים לילדים ולמבוגרים (לטיפול בשפעת, תפקוד תקין של מערכת הנשימה, חיזוק הגוף ומערכת החיסון), יינות מרפא להרגעת הגוף, מי דבש ותוספי מזון טבעיים, מחפש שותפים עסקיים חדשים. החברה נוסדה ב- 2005 ומאז היא גדלה מדי שנה. בחברה מקפידים מאד על האיכות הגבוהה של הסירופים ועל איכות הסביבה. חלק מהמוצרים הם אורגניים. הסירופים של החברה הם בין המוצלחים שקיימים ומיוצרים מעשבי תיבול אורגניים טריים, פירות יער שונים, מנטה, זנגביל, אבטיח, אשכוליות, והם מתאימים גם להכנת לימונדה, קוקטיילים ומשקאות חמים (98940).

יוון – חברה משפחתית מציעה לייצא לישראל גבינת פטה יוונית אותנטית, שמיוצרת מחלב צאן. החברה ממוקמת בלריסה ומאז הקמתה בשנת 1960, היא מייצרת גבינות מסורתיות (99117).

 

ויטנאם – יצרנית מובילה של חלב סויה, מחפשת מפיץ בישראל. מייצרים את החלב מפולי סויה מובחרים שאינם מהונדסים גנטית (GMO), טהורים וטעימים, המספקים חומרים מזינים חיוניים לבריאות (99166).

הודו – יצרן ויצואן מוביל של חולצות טריקו, חולצות פולו וחולצות ספורט לגברים ונשים, מעוניין לייצא לישראל ומחפש יבואנים. מציע לייצר גם חולצות לקידום מכירות עם לוגו והדפסים של חברות (99215).

פולין – מותג של מוצרי בשר ועוף משומרים, מעוניין בקשר עסקי עם רשתות מזון, חנויות, סיטונאים ומפיצים בישראל. החברה בנתה לאחרונה מפעל ייצור חדש ומודרני והיא מציעה ללקוחותיה מוצרים בעלי טעם עשיר וייחודי, המיוצרים בתנאים המבטיחים את תקני בטיחות המזון הגבוהים ביותר. כרגע עובדים על קבלת תעודת כשרות (99313).

אתיופיה - יצואנית מוצרי מזון גולמיים ומעובדים שהוקמה בשנת 1991, מעוניינת ברכישת מכונות חקלאיות וכימיקלים לגידולים חקלאיים. בנוסף, מעוניינת ללמוד שיטות עיבוד קרקע שונות ומחפשת שיתופי פעולה בשוק הישראלי (99572).

רוסיה – חברת יעוץ מציעה את שירותיה לחברות זרות שמעוניינות להיכנס לשוק הרוסי. רשימת השירותים כוללת: ייצוג חברות זרות וקידום מוצריהן ברוסיה, איתור שותפים עסקיים אמינים ברוסיה, רישום וניהול חברת בת זרה ברוסיה על מנת למזער עלויות תפעוליות והוצאות מס, זיהוי מקומות אטרקטיביים להקמת קווי ייצור, ארגון משלחות עסקיות לרוסיה, איתור חברות רוסיות לרכישה על ידי חברות אירופיות ועוד (99641).

ארגנטינה – עסק משפחתי שנולד בשנות התשעים, יצרן של פסטה טבעית, כשרה וללא גלוטן, מעוניין בקשר עסקי עם יבואנים ומפיצים בישראל. בתחילת דרכה יצרה החברה מאכלים קפואים (כמו לחמים, רביולי, סורנטו ועוד) ובתוך מספר שנים פיתחה קו מקורי וחדשני של מוצרי פסטה יבשה ללא גלוטן באיכות גבוהה. במפעל החדש של החברה בפרובינציית בואנוס איירס, היא משלבת כל הזמן טכנולוגיות חדשות על מנת לענות על הדרישות המשתנות של הלקוחות. החברה מוכרת מאד בכל רחבי ארגנטינה ובפרגוואי (99788).

אוקראינה – יצרנית פורמולות מזון לתינוקות מחלב טבעי, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מגוון המוצרים כולל: פורמולות חלב, דגני בוקר, דייסות, מים מינרליים לתינוקות. המוצרים מועשרים בוויטמינים ורכיבים בעלי ערכים ביולוגיים והם בעלי טעמים מעולים. החברה אינה מוסיפה שמן דקל, צבעים, טעמים, חומרים משמרים, GMO וחומרים מזיקים אחרים (99866).

הונגריה – יצרנית מוצרים סניטריים אינטימיים לנשים מעוניינת לייצא לישראל מוצרי הגיינה חדשניים ומבטיחה חדשנות, אמינות ואספקה בזמן. מגוון המוצרים כולל: תחבושות היגייניות המנטרלות ריחות ורדיקלים חופשיים מזיקים, טמפונים, מדבקות/סטיקרים מיוחדים להקלת כאבי מחזור ומגבונים אינטימיים שונים. החברה מעוניינת בקשר עסקי עם ספקים לבתי מרקחת, רשתות פארם, חנויות וחנויות מקוונות, יבואני מוצרי הגיינה וכדומה (99888).

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים. 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה