מלטה - מכרז לייעוץ ראשוני בתחום פרויקטים טכנולוגיים סולאריים (148468)

הרגולטור לשירותי אנרגיה ומים (REWS) מטעם המשרד לסביבה, אנרגיה והתחדשות במלטה, מזמין מפעילים המעוניינים להגיש הצעות לפרויקטים של טכנולוגיה סולארית צפה, כולל חוות פוטו-וולטאיות, בתוך שטח הים המשתרע עד למים הטריטוריאליים של מלטה.

המועד האחרון להגשת הצעות נקבע ל-24 באפריל 2024.

 

מטרת המכרז היא לאמוד את מוכנות השוק לפרויקטים של טכנולוגיה סולארית צפה בקרבת החוף, במיוחד חוות פוטו-וולטאיות (בתוך אזור המשתרע על פני למעלה מ- 12 מיילים ימיים), מול חופי האיים המלטזיים.

יוזמה זו תקל על הערכת עניין המשקיעים, ותאפשר לממשלת מלטה להעריך את מוכנות השוק הנוכחית לפרויקטים כאלה, ולתמוך במחקרים הטכניים המתבצעים עבור מכרז פוטנציאלי.

הקול קורא חל בתוך המים הטריטוריאליים (חוק המים הטריטוריאליים והאזורים הרציפים) של החוק המלטזי. התוכנית האסטרטגית לסביבה ופיתוח של מלטה (SPED) שאומצה על ידי הממשלה ביולי 2015, בהתאם לחוק תכנון הפיתוח, כבר מצביעה על שימוש באותו אזור לייצור אנרגיה מתחדשת.

הרשות מחפשת שיטות עבודה מומלצות. מפעילים כלכליים מוזמנים להמליץ על מתודולוגיות משלהם לפרויקט טכנולוגיה סולארית, בהתבסס על ניסיונם. המידע שיתקבל יסייע לצוות הפרויקט לגבש סופית את היקף העבודה והדרישות, אשר ניתן יהיה להשתמש בהן במועד עתידי בהוצאת קול קורא תחרותי.

חשוב לציין כי על מנת להגיש הצעות ולקבל תשובות, על בעלי העניין הרלוונטיים להירשם דרך אתר המכרזים הממשלתי.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה