בלגיה: פגישות אונליין עם חברות בלגיות, 17-27.1.22

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף הנספחות המסחרית בשגרירות בלגיה בישראל, מארגנים פגישות אישיות במתכונת דיגיטלית בין חברות ישראליות למספר חברות בלגיות המעוניינות לייצא לישראל, או המחפשות חברה שתייצג אותן בארץ.

הפגישות תתקיימנה בין התאריכים 17 עד 27 בינואר 2022.

 

פרטי החברות הבלגיות

רפואה ופארמה

Nelson Labs - הספקית המובילה בשירותי בדיקות מעבדה וייעוץ מומחים ומספר אחד בתחומי בדיקות Extractable  ו-.Leachable  מבצעים בדיקות מעבדה מיקרוביולוגיות ואנליטיות לתעשיות המכשור הרפואי, התרופות והרקמות. לחברה ניסיון עשיר בשיתופי פעולה עם לקוחות לפתרון בעיות מורכבות, ומסד נתונים ייחודי הכולל למעלה מ-6,000 רכיבים הקשורים לחומרי אריזה של פארמה ומכשור רפואי.

TOKU-E EU - עם 40 שנות ניסיון, סל המוצרים של החברה כולל למעלה מ-800 תרופות אנטי-מיקרוביאליות מותאמות ומולקולות ביו-אקטיביות קטנות אחרות העונות על צורכי המחקר של ארגונים גדולים וקטנים הפעילים בפארמה, אבחון מבחנה (IVD), מכשור רפואי ואגרו-ביוטק, משווקים, מעבדות ומכוני מחקר ברחבי העולם.
הודות לייצור אנטיביוטיקה באמצעות תסיסה ואופטימיזציה של התרופות האנטי-מיקרוביאליות לשימוש במעבדה או יישומים ייחודיים במבחנה, החברה תומכת בבדיקות רגישות לאנטי-מיקרוביאליות (AST) ובשירותים נלווים.

מכונות ואוטומציה לתעשייה

Konfidi - החברה מתמחה בייצור מכונות ואוטומציה לחיתוך יהלומים בלייזר ומשתפת פעולה עם חברות לייצור יהלומים לתכשיטים ויישומים תעשייתיים ברחבי העולם. מייצאים מכונות ומערכות עיבוד שלמות:
- מכונות חיתוך לייזר ירוק עם דיוק ללא תחרות, בעלות תפוקות גבוהות יותר ופחות שבירה
- מערכות הדבקה למיקום מהיר וקל של היהלום הגולמי (מפעיל אחד עובד על עד חמש מכונות)
- מערכות אוטומציה לעיבוד רציף, המביאות ליעילות כוללת גבוהה מאוד
- שירות ותחזוקה מונעת, המביאים להחזר השקעה גבוה.

ScaldoPack - החברה מתמחה ב- Pouch Handling והיא מתכננת ומייצרת 3 סוגי מכונות/קווים:
- מכונות מילוי: מכונות למילוי חבילות doypack בהיקף של 10 עד 100 שקיות לדקה
- מכונות להכנסת פיות (spouts): להכנסת עד 80 פיות בדקה
- פיות וקווי מילוי: שילוב פיות ופילטרים כהכנה לאינטגרציה של שקיות וקו המילוי  
המכונות נמצאות בשימוש ברחבי העולם בתעשיות המשקאות האלכוהוליים והלא אלכוהוליים, מוצרי טיפוח אישי, מוצרי חלב, מוצרי טיפוח ביתיים, מזון ונוזלים טכניים.

 

למידע נוסף וקביעת פגישה אונליין עם אחת החברות, יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות עמן יש לכם עניין להיפגש.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה