קניה: הזמנה לכנס WASIC 2024 בתחום המים, 6-8.3.24

אל תחמיצו את ההזדמנות להיות חלק ממהפכת המים והתברואה של קניה! ההשקעה שלכם תהיה מעבר לרווחים פיננסיים; היא תעשה הבדל אמיתי בחייהם של מיליונים.

קרן הנאמנות של מגזר המים של קניה (WaterFund), חברה ממלכתית קנייתית הפועלת תחת משרד המים, התברואה וההשקיה, מזמינה חברות ישראליות לוועידת משקיעים בתחום המים והתברואה "WASIC 2024", אשר תתקיים במרכז הכנסים בניירובי, בין התאריכים 6 עד 8 במרץ 2024.

באירוע ישתתפו בעלי עניין, נציגים ממוסדות ממשלתיים, משלחות זרות, שותפי פיתוח, מוסדות מימון, משקיעים לאומיים ובינלאומיים, המגזר הפרטי והקהילה העסקית, ארגונים לא ממשלתיים, מוסדות מחקר ואקדמיה, ושחקנים בתחומי המים והתברואה.

הכנס יעסוק בשותפויות המסייעות בהאצת הגישה האוניברסלית לשירותי מים ותברואה עד שנת 2030, ויציע פלטפורמה למעורבות בתחומים נושאיים שונים.

 

קניה מסווגת כמדינה דלת מים, כאשר יותר ממחצית האדמות שלה מסווגות כקרקעות צחיחות או צחיחות למחצה. אוכלוסייתה מונה כ-47.6 מיליון תושבים (נכון לשנת 2019), עם קצב גידול של 2.2%. ממשלת קניה קבעה יעדי אספקת מים ותברואה והיא שואפת להשיג גישה אוניברסלית לאספקת מים ותברואה בטוחים ובמחיר סביר לכל התושבים עד 2030, עם 100% גישה למים בטוחים; 40% ממשקי הבית העירוניים מחוברים לביוב, בעוד ל-60% תהיה גישה לתברואה מבוזרת ואחרת שאינה ביוב. נכון לעכשיו, ל-73% ממשקי הבית יש גישה לשירותי מים משופרים. עם זאת, נתון זה משתנה מאוד ממחוז למחוז, נע בין 32% בחלק מהמחוזות לכמעט 100% במחוז ניירובי. ל-83% ממשקי הבית יש גישה משופרת לתברואה ארצית, אם כי גם זה משתנה מאוד בין המחוזות.

 

לעיון בסקירה על ענף המים והתברואה בקניה לחצו כאן

לתוכנית הכנס לחצו כאן

למידע נוסף בתחום זה