אוקראינה: משלחת בתחום הרהיטים והתוכנה/IT בראשות סגן ראש הממשלה, 24-25.7.18

בין התאריכים 24-25 ביולי תבקר בארץ משלחת עסקית מאוקראינה בראשות סגן ראש הממשלה ושר הכלכלה האוקראיני, מר סטפאן קוביו.

המשלחת תגיע בלוויית רשות החדשנות וההשקעות האוקראינית, ותכלול יצרני רהיטים וחברות תוכנה/IT.

 

ביום שלישי - 24 ביולי, בין השעות 13:30-17:30, תקיים המשלחת פגישות B2B עם חברות ישראליות.

מיקום: דרך מנחם בגין 121, מגדל עזריאלי שרונה, קומה 53, תל-אביב (במשרד עורכי הדין פרל-כהן). בבניין חניון בתשלום, לבאים ברכבת - תחנת השלום.

 

ביום רביעי - 25 ביולי 2018 , בין השעות 8:30-12:00, יתקיים כנס כלכלי בנושא שיתופי פעולה וקשרי הסחר בין ישראל לאוקראינה.

מיקום: בית התעשיינים בתל אביב (רחוב המרד 29, קומה 16).

 

להשתתפות יש למלא טופס רישום באנגלית המופיע בתחתית העמוד ולציין האם מעוניינים להשתתף בפגישות ו/או בכנס.

 

להלן פרטי החברות במשלחת:

 

תוכנה ו-IT

Culture2Code – החברה מפתחת תוכנה, אתרי אינטרנט ואפליקציות, וכן מספקת שירותי IT.  פועלת בשיתוף פעולה עם חברות סטארט-אפ על מנת לפתח את MVP (גרסה ראשונית של מוצר) ועם חברות מתקדמות יותר על שדרוגים ושיפורים. עובדת עם לקוחות ברחבי העולם, כמו בישראל, במזרח אירופה ובהולנד. עוסקים בתחומי הפינטק, משחקים, הימורים, כלכלה שיתופית, גיוס משאבי אנוש, וכו'. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות המעוניינות בפיתוח תוכנה, שירותי ענן, פתרונות לארגונים ועוד. 

MWDN – החברה מספקת שירותי פיתוח תוכנה, פיתוח אתרים ואפליקציות אינטרנט, פיתוח אפליקציות, אבטחת איכות,  ,UX / UI  ייעוץ ותמיכה. עם צוות של למעלה מ- 80 עובדים, החברה מספקת לחברות קטנות ובינוניות שירותי מו"פ או השלמת המשאבים של הלקוח על ידי ביצוע פרויקטים.  מתמחים גם בפיתוח תוכנה לתחומי הרפואה ובמיוחד לקרדיולוגיה, רדיולוגיה, רפואת שיניים, צילומי רנטגן, אולטרה-סאונד.  החברה עובדת עם חברות ישראליות כבר למעלה מ -16 שנים ומחזיקה 2 משרדים בקייב וחרקוב. בין לקוחותיה נמנות חברות ישראליות רבות כגון גט ובזק. מעוניינים להיפגש עם חברות סטרט-אפ, חברות קטנות ובינוניות המעוניינות בשירותי פיתוח ותמיכה, חברותIT  בתחום הרפואה המעוניינות בפיתוח תוכנה. 

OntargIT - מתמחים בפיתוח ויישום תוכנות על בסיס מוצריMicrosoft Dynamics ,AX / ERP, CRM, Office 365 ו- Power BI  וכן בפיתוח Microsoft Azure ו-  .Net. החברה הינה שותפת זהב של Microsoft שמיישמת, תומכת ומייעצת לגבי פתרונות IT לכל התעשיות ולה ניסיון עם חברות וארגונים בינוניים וגדולים ברחבי מזרח אירופה, המזרח התיכון וצפון אמריקה. מספקים שירותים באנגלית, רוסית ואוקראינית. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות המעוניינות בפתרונות IT מבוססי Microsoft Dynamics, שותפים של מיקרוסופט שמעוניינים בשיתופי פעולה וחברות המעוניינות בשירותי מיקור חוץ לפיתוח תוכנות מבוססות מיקרוסופט. 

Solution Mentors – החברה מספקת שירותי ייעוץ ו- IT הכוללים פיתוח אתרים, פיתוח מערכות, פיתוח מערכות הזמנות, שירותי טלפוניה בענן, פיתוח Blockchain ופיתוח אתרי אינטרנט.  מעסיקה צוות של למעלה -100 מומחים בטכנולוגיות שונות כמוJava, .NET, Javascript, LAMP & MAAN stacks, C #, ReactJS, SalesForce, Blockchain  וכו'. החברה עובדת עם לקוחות בארה"ב, אירופה, אוקראינה, אוסטרליה וניו-זילנד.  ממבקשים להיפגש עם חברות וארגונים המעוניינים בפיתוח תוכנה מותאמת אישית, שירותי ענן, QA cycle. 

Tangram ספק שירותי אינטרנט מלאים המתמחה במתן שירותים בתחום פיתוח אתרי אינטרנט, פיתוח תוכנה, פתרונות מבוססי ענן, אירוח אתרים. על לקוחותיו נמנות חברות כמו Unilever, SCA ועוד ובתחום שירותי הענן חברות גדולות ומובילות באירופה  ובצפון אמריקה. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות המחפשות שותף אמין לפיתוח תוכנה במיקור חוץ, שירותי IT, תמיכה טכנית של שרתי אינטרנט וציוד רשת, אינטגרטורים של IT וחברות פיתוח אתרי אינטרנט. 

 

רהיטים

AGT Plus יצרן דלתות פנים איכותיות, חזיתות ריהוט ולוחות קיר.  מייצרים מגוון עצום של חזיתות ריהוט מלוחות MDF ומלוחות חלקיקים, חזיתות מסגרת, חזיתות אלומיניום עם סוגים שונים של זכוכית. עושים שימוש במכונות חדשניות ודבק פוליאוריתן ההופך את המוצרים לעמידים במים. החברה מייצרת גם דלתות נסתרות הבנויות מ- 2 לוחות MDF (גם בצבעים שונים) ממולאות קרטון גלי בפנים (משפר בידוד רעשים). יש להם לוח MDF המוסיף קשיחות, תיבת דלת אלומיניום, ואביזרים איכותיים.  במהלך 15 שנים עבדה החברה עם למעלה מ -1,500 שותפים ואלפי לקוחות באוקראינה, ארה"ב, קנדה ואוסטרליה. 

Atelier Lilu החברה מעצבת ומייצרת ריהוט איכותי לחדרי ילדים: מיטות, ספות, כורסאות, שידות וארונות.  מוצריה נחשבים באיכות בינונית וגבוהה ומיוצרים מעץ טבעי, בדים איטלקיים וצרפתיים איכותיים ביותר (למשל Dedar Milano ו-Maison Thevenon), ואביזרים בלגיים באיכות גבוהה. החברה, שידועה בסגנון הקלאסי שלה, מייצרת גם עיצובים עכשוויים.  מייצרים פריטים סטנדרטיים ומותאמים אישית, על מנת לענות על צרכי לקוחות מגוונים,  כולל יבואנים, חנויות רהיטים, חנויות למוצרי ילדים וחברות אונליין. 

Delavega החברה עוסקת בייצור ספות, מיטות, כורסאות וכיסאות ברמה בינונית וגבוהה ובסגנון מסורתי ומודרני. מייצרים פריטים סטנדרטיים ומותאמים אישית.  החברה משתמשת בעיקר בחומרי גלם אירופים כמו עץ אשור, בדים מארה"ב וממדינות האיחוד האירופי, עור מאיטליה, חוטים מגרמניה, מחברים מנורבגיה ועוד.  החברה משווקת את מוצריה באמצעות מפיצים וחברות רהיטים. 

Dival – החברה היא יצרנית רהיטי עץ איכותיים כגון: ספות, כיסאות, מיטות ושולחנות. שלושת המפעלים שלהם מבצעים הזמנות קטנות וגדולות, כמו גם פריטים בהתאמה אישית.  משתמשים בחומרים איכותיים שכוללים עץ קשה אוקראיני, חומרי מילוי הונגריים בעלי קשיחות שונה, עור מאיטליה וספרד ובדים מאיטליה, ארה"ב, פולין וספרד.  רהיטי החברה נמכרים למלונות, מסעדות, משרדים ובתי מגורים, והם מוצפים באמצעות חנויות רהיטים ויבואנים.

Ergonomica Ukraine – החברה מייצרת כיסאות ארגונומיים תחת שם המותגKulik . הכיסאות מגיעים בלמעלה מ -17 דגמים שונים עם 5 טווחים של שליטה ארגונומית, רכיבים הניתנים להתאמה אישית ותפירה ייחודית.  הכיסאות של החברה הם נרשמו כפטנט בלעדי ונחשבים יוקרתיים. כמו כן, החברה מייצרת ספות, ספות אקוסטיות וריהוט משרדי לבנקים, בתי מלון, חברות ביטוח, מוסדות ממשלתיים, מרפאות ואולפני מדיה.  מוצרי החברה מיוצאים ל- 25 מדינות באמצעות מפיצים וסוכנים בלעדיים. 

Eskada-M – יצרן לוחות פורניר, המייצא את מוצריו לאנגליה, דנמרק, שבדיה, שוויץ, פולין, בלרוס ומולדובה, ובעל ניסיון מועט בשוק הישראלי.  קו המוצרים העיקריים של החברה כולל: חלקי רהיטים מצופים בלוחות ומוצרים מוגמרים כמו דלתות לארונות, דלתות מטבח, משטחי שולחנות ומדפים. עובדים עם יצרני רהיטים המשלבים את המוצרים ברהיטים שלהם, קבלנים של פרויקטים אדריכליים כמו בתי מלון, מסעדות, אולמות כנסים, משרדים, קניונים, דירות מגורים וחנויות DIY. 

MIRT מתמחים בעיצוב וייצור של ריהוט ומוצרי דקורציה בסגנון קלאסי, ניאו-קלאסי ומודרני.  החברה מייצרת ריהוט בהתאם להזמנות ספציפיות (ארונות, ספריות, חדרי שינה, חדרי מגורים, מטבחים, חדרי אוכל), דלתות וחלונות, ועבודות נגרות (פנלים, תקרות, רצפות עץ). מציעים מוצרים סטנדרטיים ופריטים ייחודיים ליישומים שונים.  המוצרים מיועדים לבתים פרטיים, ארמונות, וילות, דירות, מבני ציבור, בתי מלון, מסעדות ועוד.  המוצרים נמכרים באמצעות מפיצים ויבואני רהיטים, מעצבים וחברות עיצוב, אדריכלים, חברות בנייה וחנויות רהיטים. 

Pavlyk – החברה מתמחה בייצור רהיטי מטבח, בעיקר סוגים שונים של שולחנות וכיסאות בסגנונות שונים. עושים שימוש בעץ הקרפטים וצבעים וציפויים ומייצרים בעיקר מוצרים בהתאם לעיצוב ולמפרט של הלקוח. החברה עובדת בעיקר עם יבואני רהיטים, מפיצים ורשתות קמעונאיות. 

TopArt Nature of Art – מתככנים ומייצרים רהיטי עץ ידידותיים לסביבה באיכות אירופית, ומתמחים בחדרי שינה, חדרי מגורים ושולחנות אוכל בעיצוב קלאסי ומודרני, תוך מעקב אחר מגמות השוק וחדשנות. על ידי שימוש בעץ אוקראיני וחומרים איכותיים אחרים, באפשרותה לייצר ייצור המוני, כמו גם פריטים בהתאמה אישית, באמצעות ציוד מודרני. עיקר לקוחות החברה הם חנויות רהיטים, רשתות שיווק גדולות, כמו גם חברות עיצוב ובנייה. 

Vavilon - החברה עוסקת בעיצוב פנים וייצור רהיטים בהתאמה אישית בהתאם למפרטים של פרויקטים שונים, כולל פרויקטים מסחריים ופרטיים. מייצרים ריהוט אקסקלוסיבי כולל כיסאות, ספות, מיטות, שולחנות, ארונות, מטבחים ועוד. לחברה ניסיון רב במגוון פרויקטים מסחריים הכוללים בתי מלון, מסעדות, משרדים ופרויקטים למגורים. כמו כן, מעצבים ומייצרים מסוגלת רהיטים לתערוכות ויישומים אמנותיים.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה