ארה"ב: פגישות אישיות עם חברות בתחום תוכנה לניהול תמונות, ובתחום טכנולוגיה לתרגום, 24-25.10.17

איגוד לשכות המסחר ושגרירות ארה"ב בישראל מזמינים את חברי הלשכה להיפגש עם שתי חברות מיוטה, שיגיעו לביקור בין התאריכים 24 עד 25 באוקטובר 2017, במטרה להיפגש עם יבואנים ומפיצים בישראל.

להלן פרטי החברות:

 

40 North Labs / Speciality Imaging – תוכנת ניהול תמונות, המספקת פתרון מקצה לקצה וכוללת ארכיון, ממשק המאפשר אינטראקציה עם הלקוח, הדפסה וניהול פרויקטים, הכל על גבי פלטפורמה אחת, הניתנת להתאמה אישית עבור כל אירוע. 

יתרונות התוכנה:

  • פשטות – תואמת מגוון פלטפורמות והעדפות של צרכנים.
  • מידע – מייצרת נתונים כגון מספר צפיות, תוצאות סקרים וכד'.
  • אינטגרציה – העברת תמונות בין בעלי עניין.
  • תוצאות – מסייעת לייעול עבודת הצלם.
  • אינטואיטיבי – ממשק פשוט לשימוש.
  • חברתי – משתמשים יכולים לחוות את התמונות ולא רק לזכור אותן.

החברה מעוניינת להיפגש עם מפיצים ויבואנים של ציוד צילום.

 

InWhatLanguage – חברת טכנולוגיה המספקת שירותי תרגום, לוקליזציה, תמלול, פרשנות, הוצאה לאור שולחנית (עיבוד טקסט ותמונות במטרה להוציאם לדפוס בעזרת ציוד מיוחד הכולל מעבדי תמלילים חזקים ומדפסות משוכללות) ושירותים קשורים אחרים. 

פלטפורמת התרגום של החברה, UNIFY, מביאה את העסק שלך, ואת כל התכנים שקשורים בו, יחד בפלטפורמה אינטואיטיבית אחת המבטלת את הצורך בתהליכים ידניים. מסמכים, אתרי אינטרנט, תוכנות, יישומים לנייד ועוד, מתורגמים ומרוכזים במהירות, במחיר משתלם ויעילות רבה. 

פלטפורמת UNIFY מאפשרת לחברות וארגונים ליצור וליישם מונחים רב-לשוניים, מקלה על מותגים להתרחב לשווקים חדשים ולקהלים גלובאליים ומסייעת בהעברת מסרים טובה יותר. 

החברה מעוניינת ביצירת קשר עם מפיצים, סוכנים וסיטונאים.

 

לתיאום פגישה עם נציגי החברות יש למלא את הטופס להלן.

 

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה