צ'כיה: פורום עסקי ופגישות אישיות עם משלחת חברות צ'כיות בתחומים מגוונים, 19.6.23

אנו מתכבדים להזמין את חברי הלשכה לפורום עסקי ופגישות אישיות עם משלחת עסקית רב-תחומית, בראשות יו"ר הפרלמנט Marketa Pekarova – Adamová, ובכירים מלשכת המסחר של צ'כיה. במשלחת חברות מהתחומים הבאים: ציוד ביטחוני, תיירות, מוצרי גומי ופלסטיק, פיננסים, שירותים משפטיים ועוד.

מועד:   יום שני, 19 ביוני 2023, בין השעות 14:00-17:00

מיקום:  מלון דן תל-אביב

 

חברי המשלחת מעוניינים לפגוש יבואנים ומפיצים בתחומים אלה ולקיים עימם פגישות עסקיות אישיות לבחינת שיתופי פעולה אפשריים.

 

להלן פרטי החברות במשלחת:

ציוד בטחוני, נשק ותחמושת, כלי רכב, כלי טיס, מערכות תקשורת

Excalibur International - יצואנית כלי רכב צבאיים ואזרחיים, תחמושת, נשק וציוד צבאי, מכ"מים, כלי טיס, מערכות ניהול, תקשורת ורדיו.

מעוניינים בקשר עסקי עם מפיצים ושותפים לפרויקטים ומיזמים משותפים.

STV GROUP - מתקני ייצור התחמושת מאפשרים לחברה לייצר ולספק מגוון רחב של תחמושת באיכות הגבוהה ביותר. מייצרים שריון תגובתי דינמי (המיועד להגן על פלטפורמות רכב), תחמושת בקליבר קטן, ומספקים כלי נשק איכותיים ושירותי ייצור, שיפוץ, מודרניזציה ותיקון לכלי רכב צבאיים, כולל טנקים וכלי רכב משוריינים של חי"ר, ייצור ואספקה של ציוד טקטי לרבות אפודים, פאוצ'ים, תרמילים וקסדות, המיוצרים באמצעות הטכנולוגיה והחומרים העדכניים ביותר לביצועים ואמינות יוצאי דופן.

נציג החברה מעוניין להיפגש עם מפיצים וחברות ליצירת שיתופי פעולה.

מכ"מים ומערכות ניווט

Honeywell International – מתמחים בפתרונות ניווט מתקדמים עבור סביבת GNSS. מציעים פתרונות חזקים ועמידים המאפשרים מיקום מדויק ואמין, גם לנוכח שיבושים מכוונים באותות GNSS במשימות ארוכות טווח ו/או למרחקים ארוכים.

מעוניינים בשיתופי פעולה במחקר ופיתוח עם חברות ואוניברסיטאות בנושא טכנולוגיות מתפתחות בתחום הניווט.

מוצרי גומי ופלסטיק

Gumárny Zubří – יצרנית מוצרי גומי ופלסטיק למגוון רחב של שימושים. החברה החלה את פעילותה כמובילה בייצור לתעשיית הרכב, ובהמשך כמפתחת ויצרנית של תרכובות גומי, מוצרי גומי דחוסים ומשופעים וחלקים העשויים מאלסטומרים תרמופלסטיים. מייצרים גם מסכות הגנה לשימוש אזרחי או צבאי.
החברה מעוניינת לייצא מסכות הגנה לשימוש אזרחי (
type CM-6, OM-2020), לשימוש צבאי (type OM-90) וברדסי מגן לילדים (type DM-25).

מעוניינים להיפגש עם מפיצים ומשתמשי קצה, ושותפים למיזמים משותפים. מעוניינים גם בשיתוף פעולה בחיפוש אחר חומרים חלופיים לייצור.

בריאות וספא

Lázně Teplice v Čechách – חברה בעלת ניסון ארוך שנים בתחום הספא וה-Wellness אשר מתמחה בטיפול במחלות שרירים-שלד ומערכת העצבים של מבוגרים וילדים. לחברה מכון ספא לא הרחק ממרכז העיר, בקרבת מתקני תרבות, חנויות, בתי קפה ופארקים. שעה נסיעה מנמל התעופה של פראג.

מעוניינים להיפגש עם סוכנויות נסיעות המתמחות בתיירות רפואית וספא, מרפאות אורתופדיות ונוירולוגיות ונציגי מרפאות.  

Institute of Spa and Balneology - מוסד מחקר ציבורי שהוקם על ידי אזור קרלובי וארי. המוסד שואף לחדש את המחקר בתחום הספא והבלנולוגיה בצ'כיה. פרויקטי המחקר מתמקדים בעיקר בהשפעות האובייקטיביות של טיפולי ספא על בריאות האדם, מחקר על משאבי רפואה טבעיים והיבטים תרבותיים, היסטוריים וסוציו-אקונומיים של תעשיית הספא.

מעוניינים לשתף פעולה עם מכוני מחקר, ארגוני ספא ומלונות ספא בפרויקטי מחקר משותפים. מציעים גם שירותי ייעוץ (הן בהיבטים הרפואיים והן בתחום מדעי הטבע ופיתוח בר קיימא של עיירות ספא).

Leeaf / Cognitive IVF – החברה מספקת פלטפורמת בריאות דיגיטלית מונחית נתונים ומגובה במחקר, ומספקת המלצות מותאמות אישית לטיפולי פוריות לרופאים ולמטופלים. ליף עורכת בימים אלה מחקר פרוספקטיבי בינלאומי החוקר את ההשפעה של נתוני מטופלות בארבעה ממדים (רפואי, אורח חיים, סביבתיים וגנטיים) על תוצאות גירוי השחלות עבור הפריה חוץ גופית (IVF).

מחפשים לקוחות (מרפאות הפריה חוץ גופית, חברות פארמה), שותפים למיזמים משותפים, משקיעים (קרנות הון סיכון), חברות רב לאומיות המספקות הטבות לעובדים בהפריה חוץ גופית, ושיתוף פעולה עם רופאים, מרפאות וכן אוניברסיטאות, גופי מחקר וקבוצות אחרות המתעניינות בבריאות האישה.

DERMACLINIC מרפאה המעניקה טיפול דרמטולוגי מקיף ופרוצדורות דרמטולוגיות.

החברה מעוניינת להיפגש עם חברות המפתחות מערכת לטיפול דרמטולוגי בחולים וקשר עם מערכת הבריאות הציבורית.

תקשורת וטכנולוגיית מידע

Advanced Solutions and Technologies – AST - ספקית אבטחת IT, פתרונות IT וארכיטקטורת תשתית IT וייעוץ עסקי בתחום ה- IT.

החברה מעוניינת להיפגש עם מפיצים של פתרונות הגנת מידע ואבטחת IT.

TTC MARCONI – החברה מתמחה בתחומים הבאים:

  • פתרונות רשת (DWDM, MPLS, ענן ותשתיות)
  • פתרונות שיגור (תכנון ויישום פתרון ללקוחות בתעשיית הרכבות והאנרגיה)
  • CONVERGED SECURITY (שילוב של אבטחה פיזית, תפעולית וסייבר למערכת אחת)
  • תקשורת צבאית (רמת סיווג ביטחונית גבוהה, מפתחים ומתחזקים תשתית קריטית)
  • SW&HW DEVELOPMENT (מפתחים עבור גורמים חיצוניים כגון אריקסון)
  • SMART ENERGY (ניתוח נתונים, IoT, מערכת שידור והגנה)
  • BIG DATA (איסוף, ניתוח והדמיה של ביג דאטה עבור חברות אנרגיה ועוד)
  • HIGH-TECH RAIL (יחידות בקרה ותקשורת, שערים, דיאגנוסטיקה חזויה)

מעוניינים להיפגש עם לקוחות, מפיצים, שותפים למיזמים משותפים, בעיקר בתחום האנרגיה והתחבורה.

פיננסים

Nation1VC - קרן הון סיכון המשקיעה בסטארט-אפים טכנולוגיים בשלבים מוקדמים. ההשקעות נעות בין 50,000 יורו למיליון יורו. עם פורטפוליו של יותר מ-30 חברות צומחות במהירות, זו הקרן הפעילה ביותר באזור.

החברה מעוניינת לאתר משקיעים פוטנציאליים, ולהיפגש עם קרנות הון סיכון בישראל.

Purple Ventures - קרן הון סיכון פרטית המשקיעה בסטרטאפים טכנולוגיים בשלבים מוקדמים, בעיקר במרכז ומזרח אירופה. מאז 2019 ביצעה 21 השקעות ישירות בסטארט-אפים טכנולוגיים בשלבי Pre-Seed ו-Seed, השקעות ראשוניות שנעות בין 200,000 ל-500,000 יורו. כמו כן, השקיעו בתשע קרנות הון סיכון אחרות כשותפים. הסכום הכולל שהושקע עד כה היה 15.5 יורו. כעת נמצאים בתהליך של הקמת קרן חדשה, הפתוחה למשקיעים חיצוניים, עם יעד של כ-40 מיליון אירו והתמקדות זהה בסטארט-אפים טכנולוגיים בשלבים מוקדמים של CEE, במטרה ליצור פורטפוליו של כ-50 חברות טכנולוגיה.

הקרן מעוניינת לאתר משקיעים ולהיפגש עם קרנות הון סיכון, המעוניינים להשקיע בסטרטאפים טכנולוגיים.

שירותים משפטיים

PRK Partners - משרד עורכי דין מוביל המחזיק בפרסים בינלאומיים משמעותיים. המשרד פעיל כבר 30 שנה, עם משרדים בשלוש ערים (פראג, ברטיסלבה ואוסטרבה) לאורך שני תחומי שיפוט. המשרד מעסיק למעלה מ-100 אנשי מקצוע המספקים שירותים לתאגידים הגלובליים הגדולים ביותר, כמו גם לחברות מקומיות.

מעוניינים בשיתוף פעולה עם משרדי עורכי דין ישראלים, מתן שירותים משפטיים למשקיעים ויצואנים בפעילותם בצ'כיה ובסלובקיה.

חינוך

Prague International Business School - בית ספר לעסקים המתמקד בעיקר בתוכניות ניהוליות מובילות לתארים מתקדמים. מספקים תכניות של שנתיים ב- MBA עם דגש על מנהיגות, אבטחת סייבר, שירותי בריאות, תחבורה וחקלאות וייעור.

מעוניינים בשיתופי פעולה, פרקטיקה טובה שיש לחלוק במהלך הלימודים, בתחומים:  אבטחת סייבר, בינה מלאכותית, מגזר הבריאות ורוקחות.

אזור תעשייה

Industry Servis ZK – החברה מספקת שירותי פיתוח, ניהול והקצאת מגרשים באזור התעשייה האסטרטגי ב- Holešov, אחד מאזורי הפיתוח הגדולים בצ'כיה.  האזור מציע מגרשים מ-0.5 עד 100 דונם. האזור נמצא בסמיכות לתשתיות תחבורה, מטרופולינים וערים עם מתקני מחקר ופיתוח משמעותיים.

מחפשים משקיעים פוטנציאליים ומעוניינים להציג את האזור לחברות בישראל.

 

להרשמה לפורום העסקי ולתאום פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, יש למלא את טופס הרישום שלהלן, באנגלית בלבד, ובציון שמות החברות עמן תרצו להיפגש.

 

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה