בלעדי לחברי לשכת המסחר ת"א והמרכז-מימון בסך 4500 דולר להשתתפות בנסיעה ובפגישות עם ספקים מג'ורגיה, ארה"ב - יולי 2013

הרשות לפיתוח כלכלי של מדינת ג'ורגיה מזמינה את חברי לשכת המסחר ת"א והמרכז להשתתף גם השנה בתכנית G.R.O.W- (Georgia Reaching Out Worldwide). התכנית הינה יוזמה של הרשות במטרה לקדם עסקים קטנים ובינוניים במדינה באמצעות חיבור לשווקים בינלאומיים. במסגרת קשרי העבודה של לשכת המסחר עם הרשות לפיתוח כלכלי של מדינת ג'ורג'יה, שבארה"ב, אנו גאים להציע מימון בסך 4,500 $ לחברי הלשכה, יבואנים ומנהלי רכש המעוניינים לבוא ולהיפגש עם חברות אמריקניות מקומיות המייצאות מוצרים בתחומים המפורטים להלן.

החטיבות הרלבנטיות הן: כימיקלים, ציוד רפואי, מזון וחקלאות, ציוד חקלאי וציוד למזון, מכונות ותחבורה (צמ"ה וכו), ויבואני ציוד הייטק ואלקטרוניקה. Chemicals; ICT (Information & Communication Technologies); Medical Equipment and Technologies; Agriculture/Food; Agricultural Equipment and Technologies; and Transportation

ג'ורגיה, המוקמת בלב ארה"ב ומתפתחת במהירות, משמשת בית לאינספור עסקים קטנים ובינוניים אשר הופכים את המדינה ליצואנית ה-12 בגודלה בארה"ב.

מלבד המימון יפגישו המארגנים את המבקרים עם חברות מובילות בג'ורג'יה וגופי פיתוח עסקי, יארגנו סיורים ואירועי נטוורקינג. המשתתפים בנסיעה יזכו לחשוף ולהיחשף למגוון הזדמנויות עסקיות באיזור, פגישות אחד על אחד עם עד 30 חברות והזדמנות לחדור לשוק בגורג'יה.

הנסיעה תתקיים בין התאריכים 26-22 יולי, 2013. מועד אחרון להגשת בקשות הוא בתאריך 15 בפברואר 2013 כל הקודם, זוכה!

פרטים נוספים ניתן למצוא בקבצים המצורפים.

חברי לשכה המעוניינים להשתתף מוזמנים למלא את טופס הרישום.

 

למידע נוסף בתחום זה