| 01/12/2016

בריטניה: פגישות "אחד על אחד" עם המחלקה המסחרית של בריטניה בישראל, 5.1.17

לשכת המסחר מתכבדת להציע לחבריה הזדמנות ייחודית לקיים פגישות אישיות עם נציגי המחלקה המסחרית של שגרירות בריטניה בישראל. הפגישות מיועדות לייבואנים ולמפיצים, בתחום המזון והמשקאות ובתחום הציוד הרפואי, אשר מעוניינים לקבל סיוע באיתור ספקים בבריטניה וללמוד על תערוכות במימון לקניינים בבריטניה.

היקף הסחר בין ישראל ובריטניה הסתכם בשנת 2015 בכ-6 מיליארד דולר (יבוא וייצוא סחורות, ללא יהלומים), מתוכם כ-3.6 מיליארד דולר יצוא לבריטניה, וכ-2.3 מיליארד דולר יבוא מבריטניה.

נכון לשנת 2015, בריטניה היא שותפת הסחר השנייה בעולם של ישראל בייצוא, לאחר ארה"ב, והשמינית בעולם בייבוא (יבוא וייצוא סחורות, ללא יהלומים). 

חברי הלשכה מוזמנים לקחת חלק ביום של פגישות אישיות עם נציגי ה-(Department for International Trade (DIT, המחלקה המסחרית החדשה שהוקמה לפני מספר חודשים על ידי ראש ממשלת בריטניה במטרה לקדם את הסחר של בריטניה ברחבי העולם. בישראל, המחלקה מתמקדת בקידום יצוא (מבריטניה) והשקעות זרות, בפרט בסקטורים הבאים: מזון ומשקאות, מדעי החיים, קמעונאות, שירותים פיננסיים ותשתיות. 

יבואנים ומפיצים, חברי הלשכה, יוכלו לקיים פגישות אישיות עם שני נציגים מטעם המחלקה: 

  • מרגרט הנדרסון, יועצת בכירה, סחר והשקעות, תחום המזון והמשקאות: מרגרט אחראית על עידוד הייבוא מבריטניה לישראל של מוצרי מזון ומשקאות. בנוסף לפגישות עם יבואנים ומפיצים בתחום זה על מנת לסייע להם באיתור ספקים רלוונטיים בבריטניה, מרגרט תשמח לסייע לחברי הלשכה לבחון את התאמתם להשתתף בתכנית המימון לקניינים בתערוכת IFE 2017 שתתקיים בלונדון בין התאריכים 19-22/3/2017. מדובר בתערוכה הגדולה והחשובה ביותר בתחום בבריטניה. 
  • ג'אנה שורט, יועצת בכירה, סחר והשקעות, תחום המוצרים הרפואיים: ג'אנה אחראית על עידוד הייבוא מבריטניה לישראל של ציוד רפואי, וכן ציוד אחר בתחום מדעי החיים כגון מוצרים לשימוש מדעי, למעבדות וכדומה. בנוסף לפגישות עם יבואנים ומפיצים בתחום זה על מנת לסייע להם באיתור ספקים רלוונטיים בבריטניה, ג'אנה תשמח לספר לחברי הלשכה על שיתוף הפעולה המיוחד עם איגוד לשכות המסחר, במסגרתו חברות ישראליות המשתתפות בתערוכת MEDICA בגרמניה יכולות לקבל מימון חלקי עבור פגישות עם חברות מבריטניה.

 

הפגישות יתקיימו ביום חמישי 5.1.17, בין השעות 12:30-9:30, בבית לשכת המסחר. 

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מחייבת הרשמה מראש. 

לתיאום פגישה יש למלא את טופס הרישום להלן במלואו באנגלית, כולל פירוט תחום פעילות החברה ומטרת הפגישה, ואנו נחזור אליכם לאישור שעת הפגישה המדויקת.

 

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    05/01/2017
  • עד תאריך:
    05/01/2017
  • מקום:
    בית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב
  • איש קשר:
    נעמה מאיירס
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    09:30
  • שעת סיום:
    12:30
*
*
*
*
*
*
*

אירועים קרובים