גיא גוטפריד | מנכ"ל חברת סייפטיגיא הנדסת בטיחות בע"מ | שירותים עסקיים | ניהול ושיווק | 22/03/2013

מספר טיפים לקראת ביקורת שירותי הכבאות בעסק


נושא דרישות שרותי הכבאות גורם לעלויות רבות אשר מצריכות את בעלי העסקים להקדיש זמן רב וכסף רב בטיפול ותיקון דרישות שרותי הכבאות. 
 
כידוע, שרותי הכבאות מבצעים ביקורת מניעת דליקות אחת לשנה בכל העסקים בארץ.

במסגרת הביקורת בודקים שרותי הכבאות את מוכנות העסק למקרה של שריפה ותקינות מערכות החירום וההגנה בעסק.

להלן מספר טיפים למעבר ביקורת כיבוי אש בצורה קלה יותר:

  1. יש לתאם את מועד הביקורת מראש על מנת למנוע מצב של "הפתעה" ובכך להתכונן היטב לביקורת.
  2. יש לדאוג שכל יציאות החירום, המעברים בעסק ועמדות הכיבוי יהיו פנויים ונגישים.
  3. יש להכין מבעוד מועד את תיק אישורי התקינות השנתיים אשר נדרשים בדרך כלל ע"י שרותי הכבאות (בהתאם לסוג העסק).
  4. יש לוודא כי בעסק ישנו את כל השילוט הנדרש (ארון כיבוי, עמדות כיבוי, מפסקי חירום וכו'). 

כל האמור לעיל הנו בגדר המלצה ועל בסיס ניסיון חברתנו.

הכותב הינו גיא גוטפריד - מנכ"ל חברת סייפטיגיא הנדסת בטיחות בע"מ.

למידע נוסף בתחום זה
המאמרים באתר זה משקפים את דעתו של כותבם ואין בהכרח חפיפה בינם לבין עמדות איגוד לשכות המסחר. במאמרים ו/או בידיעות ו/או בכל חומר אחר באתר אין משום המלצה או חוות דעת לפעילות או להימנעות מפעילות. קבלת החלטה כלשהי על סמך מידע כלשהו המופיע באתר הינה על אחריות המשתמש באתר בלבד.