למי מיועד ה-networking? עסקים קטנים

networking בעסקים קטנים

לפתוח מחלקת מכירות בעסק קטן ובינוני:
ביום שני בבוקר אתה נכנס לישיבת אנשי המכירות של העסק שלך. סביב השולחן יושבים כ-20 איש המוכנים לשמוע את מוצא פיך. אתה מציג את השרות או המוצר שאותו אתה רוצה לקדם עכשיו, פורש את ייחודו של המוצר/שירות ואת יתרונותיו , מגדיר את קהל היעד ומסיים את הישיבה.
במהלך השבוע הקרוב 20 אנשי מכירות יחפשו עבורך את קהלי היעד המבוקשים, יציגו את מרכולתך בפני אנשי מפתח ויסדרו לך פגישות איתם.

בעלי עסקים קטנים ובינוניים שקוראים את הפסקה לעיל , בוהים בה ושואלים את עצמם : אני ? לי יש 20 אנשי מכירות ? על מה לעזאזל מדברים פה ?

רגע, לפני שאתם מקליקים למקום אחר , יש לנו הודעה משמחת בשבילכם זה לא חייב להישאר חלום רחוק זו יכולה להיות המציאות בה תהיו בקרוב !!!! יש דרך לגרום לאנשים סביבכם להיות אנשי המכירות שלכם קוראים לזה : שיווק מפה לאוזן.

יצירת קשרים הפיכתם לרשתות קשרים בשילוב של מסר חיובי ויעיל יכול לגרום לעסק שלך לגדול ולשגשג.

רשתות קשרים מספקות לחבריהן דרך קלה ופשוטה לקבלת לקוחות ועסקים. הדדיות הינה מילת המפתח וכמו שאתם תעזרו לחבריכם לרשת להשיג את מה שהם רוצים , כן הם יעשו עבורכם.
רשת קשרים משתמשת בשיטת השיווק מפה לאוזן והופכת את המשתתפים בה לאנשי מכירות רב תכליתיים אשר היעד שלהם הוא לעזור גם לך.

ועפרה פסל אומרת: חלום רחוק יכול להפוך למציאות מיידית אם תוכלו ליישם את בנייתן של רשתות קשרים טיפוחן לאורך זמן והפיכתן לקשרים מניבים. התחילו עכשיו !

הכינו מסר חיובי, ממוקד ויצירתי אודות העסק שלכם
הכינו את רשימת האנשים שאתם מכירים צרו עימם קשר , התעניינו בהם, שאלו שאלות אודות חייהם ועיסוקיהם וסיימו בשאלה :
איך אני יכול לעזור לך ?
תופתעו מהתשובות ותזכו להדדיות בשאלה חוזרת : איך הם יכולים לסייע לכם?

זה הזמן להעביר את המסר שהכנתם אודות העסק שלכם , עשו זאת ברור ויעיל.
הגדירו בדיוק את עיסוקכם ומקדו את בן שיחכם לצורך שלכם.

הקפידו ליצור קשרים ולטפח אותם באופן שיטתי ועקבי כי אין לדעת מאין יבוא הלקוח או העסק הבא ואין לדעת מתי תזדקקו לקשרים אלו.

למידע נוסף בתחום זה