יוסי אנג'ל | מנכ"ל אנג'ל מאמנים | כל מה שצריך לדעת על נטוורקינג | 06/06/2010

מפגשי נטוורקינג Networking - עובדים איתך בשיווק ...

כל בעל עסק מתחבט בשאלות הבאות: איך להתמיד בשיווק תוך כדי עבודה שוטפת? איך להמשיך ולהזרים לקוחות חדשים בעלות כספית נמוכה? איך להגדיל את קשרי העסק? איך לחשוף את העסק / החברה באופן ממוקד וישיר ללא מחסומים? ובכן ..התשובות נמצאות במפגשי Networking

מפגשי Networking מאפשרים קשר ישיר ללא חסמי אדמיניסטרציה בין בעלי עסקים או בעלי תפקידים בכירים בארגון, בכל מפגש נמצאים מאות קישורים לחברות ובעלי עסקים שיניבו פרי לאחר היכרות ושת"פ יזומים. 
אינטראקציה בין המשתתפים לפני ואחרי המפגש הכרחית לקיום הקשרים העסקיים, במהלך המפגש המשתתפים מתבקשים להציג את עיסוקם / ארגונם בתקציר פעילות ראשוני וכפועל יוצא מתבקשים המשתתפים למקד את תשומת לב הנוכחים באיזה סוג לקוחות או קשרים הם מעוניינים. 
  
Networking הינו מפגש שחוצה גבולות ומחסומים, מפגיש בין מקבלי ההחלטות בעסק ובארגון וטומן בחובו מעגלי כח וקשרים עסקיים, חידושים, הזדמנויות עסקיות ודרכי פעולה שלעיתים לא היו נקרים בדרכנו, אילו לא נחשפנו אליהם באופן ישיר. 
המונח הרווח לרישות - פיתוח של רשת קשרים עסקיים וחברתיים. ככל שנפתח קשרים רבים יותר, ככל שנהיה מרושתים עסקית וחברתית – נגביר את יכולתנו לחשיפה ולהשגת מודעות וכמובן לקוחות. ההנחה היא שאנשים יעדיפו להמליץ על בעל מקצוע אותו הם כבר מכירים ולא על בעלי מקצוע זרים. על ידי פיתוח רשת הקשרים שלנו, יכירו אותנו יותר אנשים וכך יוכלו להפנות אלינו לקוחות חדשים על ידי מתן המלצה – או במילים אחרות – שיווק מפה לאוזן. יצירת מעגלי כח הינה פועל יוצא של פיתוח רשת קשרים זו: בזמן יצירת הרשת עלינו לשים דגש על קשרים שיכולים לסייע לנו בתחומינו. מציאת בעלי מקצוע משלימים או דומים שאיתם נוכל לגשת יחד לביצוע פרוייקט, שלהם ממשק למקצוע שלנו, איתם נוכל לשתף פעולה או שמהם נוכל לקבל הפניות ללקוחות או פרויקטים.  
מושג בסיסי נוסף שהוא נגזרת של שני המונחים הקודמים הינו – הפניות – לא די ביצירת הקשרים. עלינו לעודד את האנשים איתם יצרנו קשרים להפנות אלינו לקוחות / פרויקטים ולשתף אותנו במעגל הכח שלהם. העידוד יכול להיות על ידי מתן הפניה מקדימה שלנו, הבטחה להפניות הדדיות או כל תמריץ אחר: מתן פרסום, חסות ועוד. 
באיגוד לשכות המסחר חברים רבים ממגוון העסקים והמעסיקים הגדול בישראל, ובמהלך המפגשים אנו יוצרים אינטראקציה וסביבה עסקית נוחה בעזרת הנחיה נעימה ואפקטיבית. 
Networking – אנחנו כאן כדי ליצור עסקים!  

לפרטים נוספים: yossi@bigblueangel.com               

למידע נוסף בתחום זה