סחר בינלאומי | | 28/11/2016

לקט הזדמנויות עסקיות, 28.11.16

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

טורקיה – יצרן צבעים, ציפויים וצבעי יסוד לבניין, מעוניינת בקשרים עסקיים עם חברות בישראל (61304). 

טורקיה – חברה המייצרת בסיסי מיטה וכל סוגי המזרנים בטכנולוגיה העדכנית ביותר ובאיכות גבוהה, מחפשת שותפים עסקיים. החברה מבטיחה זמן אספקה של עד 15 ימים מיום ההזמנה  (61306). 

טורקיה – חברה שמתמחה בייצור חדרי שינה וממוקמת בבורסה, המהווה מרכז של עסקי הרהיטים, מחפשת יבואנים. מספקים רהיטים גם לפרויקטים מיוחדים (61307). 

טורקיה – יצרנית ויצואנית מובילה של חלקי חילוף לטרקטורים ומכונות הקוצרות ודשות את התבואה (קומביין), מחפשת שותפים עסקיים. החברה הינה סוחר מורשה של חברות בינלאומיות בתחום (61309). 

טורקיה – יצרן של רהיטים באיכות גבוהה לחדרי ישיבות, כנסים, אולמות אירועים וכדומה, מחפש מפיצים. המוצרים העיקריים של החברה הם כיסאות אלומיניום במגוון דוגמות וצבעים, שולחנות מתקפלים, שולחנות קוקטייל, עגלות ועוד. החברה הינה ספקית מובילה לבתי מלון ברמת 4 ו- 5 כוכבים כמו הילטון, מריוט, שרתון ועוד (61314). 

טורקיה – חברה ממרסין, יצרנית, יבואנית וספקית של מוצרי מזון, מחפשת מפיצים ברחבי העולם. המוצרים העיקריים הם: שמן חמניות, סוכר לבן, אורז בסמטי, פסטה, שימורי ירקות, מיצי פירות, רוטב רימונים, רוטב לימון, חומץ תפוחים וענבים, דגים טריים וקפואים (בס) (61317). 

אוקראינה – הצעה לייצא לישראל תוצרת חקלאית כגון: חיטה, תירס, פולי סויה, זרעי חמניות ושעורה (61416). 

הודו – ספקית מובילה של ציוד הרמה ושינוע הממוקמת בגוג'אראט, מעוניינת לייצא לישראל ומעוניינת בקשר עסקי עם יבואנים (61717). 

הודו – יצרן ויצואן של ציוד לרפואת עיניים כמו ציוד בדיקה, סוגים שונים של עדשות תוך-עיניות, טבעות מתיחה חלולות, רצועות אבחון, רפידות, ציוד לניתוחי עיניים (כגון סכיני מנתחים זעירים), מעוניין לייצא לישראל (61721). 

סין – יצרן מוביל של ריסים מלאכותיים מציע לספק ריסים ממשי קוריאני, ריסים סינטטיים, ריסים משיער אדם, ריסים מפרוות מינק, ריסים משיער סוס ושועל, ריסי נוצה ועוד, בהתאם להזמנת הלקוח (62659). 

קנדה – יצרן מוביל של כוהל מיוחד, עם דגש על אלכוהול תעשייתי על בסיס קמח תירס (ארוז ובתפזורת) ודלק תעשייתי, מחפשת מפיצים בישראל. לחברה 4 מפעלי ייצור בקנדה ו- 3 מפעלים לאריזות בקנדה ובארה"ב (62900). 

סרביה – משרד עורכי-דין המתמחה בעיקר במשפט מסחרי בינלאומי, דיני תאגידים, מימון לפרויקטים בנדל"ן ובוררויות, מציע את שירותיו למשקיעים זרים (63001). 

יוון – חברה בתחום הקוסמטיקה, אשר הוקמה בשנת 1979 ומייצרת מוצרים טבעיים, יעילים והוליסטיים המשלבים חומרים פעילים טבעיים, תמציות צמחים, מוצרי כוורת דבורים ושמנים אתרים אורגניים, מעוניינת להיכנס לישראל ומחפשת מפיץ/שותף מקומי בעל ניסיון בתחום. לחברה מגוון של 300 מוצרים חדשניים המכסים כמעט את כל הצרכים הקוסמטיים (פנים, שיער, גוף וכו'), כולם באישור ה- FDA. מוצרי החברה משווקים בחנויות כלבו יוקרתיות, בתי מרקחת, חנויות דגל, בתי מלון/ספא ובאינטרנט והם מיוצאים כיום ל- 14 מדינות ברחבי העולם עם למעלה מ- 4,000 נקודות מכירה (63191). 

פולין – יצרן מיצי תפוחים מעוניין לייצא לישראל ומחפש יבואנים. המיצים נמכרים בבקבוקים המכילים 330 מ"ל ו- 750 ובקופסאות קרטון. מייצרים מיץ טבעי מעונן, מיץ תפוחים טבעי בתוספת פירות או ירקות אחרים באיכות גבוהה כמו תפוח-דומדמניות, גזר-תפוח, תפוח-מנטה, תפוח-תפוז (63256). 

רוסיה – אחת החברות המובילות ברוסיה בתחום של פתרונות זיהוי אצבע בזמן אמת, סורקי טביעות אצבע ביומטרי, בקרת גישה, מעקב נוכחות וכדומה במשך 25 שנים, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. היתרון העיקרי של טכנולוגיות החברה הוא דיוק רב, אמינות ומהירות גבוהה. הפתרונות כוללים יישומים בתחום הביטחון, משטרה ושימוש אזרחי, מערכת זיהוי בזמן אמת, מוצרי תוכנה המשולבים במגוון רחב של יישומים אזרחים ופליליים, סורקים ומסופים ביומטריים (65460). 

ברזיל – הצעה לייצא סוכר חום באיכות גבוהה. הסוכר אינו מתקשה ואינו יוצר פטריות או עובש. ארוז בנייר עטיפה חזק (3 שכבות של נייר קרפט) של 25 ק"ג. החברה מייצאת גם מיץ פירות מרוכז, שמן קוקוס, מי קוקוס וקוקוס מגורד (66062). 

טיוואן – חברה המייצרת תה מחפשת שותפים פוטנציאליים בישראל (66253). 

פורטוגל -  החברה מציעה מגוון שירותים כגון: ניהול ותכנות נתונים קליניים (כולל CDISC ו-SAS), תכנון וליווי מחקרים, ביו-סטטיסטיקה, הקמת אתרים וליווי, תקשורת רפואית (פרסומים, מצגות, כרזות, קיטים וכד'), תמיכה לועדות מייעצות, יעוץ רגולטורי וייצוג מול רשויות, הכשרה במחקרים קליניים ועוד. החברה מעוניינת במגוון שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בתחום הפרמצבטיקה והמכשור הרפואי, כמו גם אוניברסיטאות וארגוני מחקר קליניים בישראל, אשר מעוניינים בייצוג/תמיכה לצורך הטמעת פרויקטים של מחקרים קליניים בפורטוגל, או זקוקים לשירותי ניהול ותכנות נתונים קליניים ושירותים אחרים (66411). 

ארה"ב – חברה שנוסדה בשנת 1902 ומתמחה בייצור ציוד לאולמות ספורט ולמתקנים חיצוניים כמו ציוד לחינוך גופני, מתקני טניס, כדורסל, כדורגל, פוטבול, ציוד אתלטיקה קלה, ספסלים לשחקנים, מדפי אופניים ועוד, מחפשת שותפים עסקיים בישראל (66415). 

מלטה - חברה בעלת ניסיון רב בייצור ויבוא מזון, מעוניינת לייבא בוטנים מישראל. החברה הוקמה בשנת 1955 והיא מעסיקה 70 עובדים. בין היתר, קו המוצרים של החברה כולל: שימורי עגבניות, פטריות, אפונה, טונה, שום ועשבי תיבול, קטשופ ומיונז, סוכר, מרגרינה וקמח והיא מייצגת מותגים מקומיים ובינלאומיים (66506).  

 

למידע נוסף על הזדמנויות עסקיות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן, בציון מס' ההצעה שבסוגריים.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה