סחר בינלאומי | | 17/02/2016

לקט הזדמנויות עסקיות, 17.2.16

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

אוקראינה – חברת סחר גדולה של מוצרים חקלאיים, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. מציעים לייצא את המוצרים הבאים: אפונה, דוחן, פולי סויה, חומוס, גרעיני חמניות, לפתית, זרעי פשתן, זרעי חרדל, עמילן תירס, אבקת חלב דל שומן, שמן חמניות וקמח חיטה. כמו כן, מעוניינת לייבא מוצרים כגון אורז לבן (ארוך, עגול, בסמטי, יסמין), תבלינים ועשבי תיבול מיובשים כמו פפריקה מתוקה, פלפל שחור, קינמון, ג'ינג'ר, צ'ילי אדום, כורכום, כמון, שומר, פטרוזיליה, מיורן, בזיליקום, אורגנו ועוד(94775).

אוקראינה – חברה המייצגת את האינטרסים של יצרני עץ, מציעה לייצא עץ ומשטחי עץ לבניין, נגרות, מפעלי רהיטים, יצרני דלתות וחלונות וכד'(94818).

טורקיה – חברה המייצרת מגוון רחב של מוצרי קונדיטוריה לרבות רחת לוקום, חטיפי אגוזים וחטיפים אחרים, מחפשת יבואנים (94876).

טורקיה – חברה מאנטליה, המתמחה בייצור גבינות מאז 1956, בהתאם לכל התקנים הבינלאומיים, מעוניינת לייצא ומציעה לייצר גם עבור מותגים פרטיים (95076).

טורקיה – הצעה לייצא קרטון גלי וקופסאות קרטון (95118).

טיוואן – יצרן צעצועים מבוססי קצף EVA, כמו פאזלים וקוביות, מעוניין בקשר עסקי עם יבואני צעצועים, מפיצים וחנויות צעצועים (95239).

פולין – הצעה לייצא חלב פרה באיכות פרמיום, חמאה, אבקת חלב, מי גבינה ואבקת מי גבינה וגבינות (95330).

רוסיה – חברה המייצרת נברשות עבור בתי מלון, אולמות אירועים, מסעדות ומקומות ציבוריים שונים, מעוניינת לייצא לישראל. לחברה ניסיון של 50 שנים בתחום זה (95380).

איטליה – חברה מובילה בתחום ייצור סיד ומוצרים על בסיס סיד, מחפשת הזדמנויות עסקיות בתחום זה בישראל. החברה הוקמה בשנת 1987 ובבעלותה שני מפעלים באיטליה (95402).

הודו – יצרן גרביים לגברים, נשים וילדים, מעוניין לייצא לישראל ומחפש יבואנים (95486).

יוון – חברה מאתונה, המתמחה בפיתוח ושיווק בינלאומי עבור יצרנים יוונים, מציעה לייצא מוצרי טיפוח טבעיים לעור על בסיס שמן זית ודבש (95730).

ארה"ב – חברה מפנסילבניה, ספקית מוכחת של ציוד העברת חום, בעיקר לתעשיית הדשנים מבוססת חנקן וזרחן והתעשיות הכימיות, מחפשת שותפים עסקיים (95741).

סינגפור – חברה המייצרת דוכני ומתקני תצוגה ממתכת, אקריל ו- PVC, מציעה את שירותיה לחברות בישראל. מייצרים גם בהתאם לדרישות ספציפיות(51524).

אוסטריה - חברת ביוטכנולוגיה בבעלות פרטית המתמחה בבדיקות של וירוסים, נגיפים וחיסונים. החברה מציעה ללקוחותיה שירותי בדיקות בהתאם לדרישות המחמירות ביותר של הרשויות ברחבי העולם. מעוניינים בקשר עם לקוחות פוטנציאליים בישראל ומחפשים סוכן בתחום זה (52219).

אירלנד – עורך דין מדבלין, מוסמך בישראל ובאירלנד, מציע את שירותיו לחברות ישראליות הסוחרות עם חברות איריות. בנוסף, מציע את עזרתו ביצירת קשרים עסקיים וסיוע בקבלת מימון לחברות סטארט-אפ ישראליות (52226).

ברזיל – יצרן מוביל של משקאות אלכוהוליים (וודקה, ורמוט), יינות ולא אלכוהוליים כמו משקאות מוגזים, סיידר ועוד, המייצא ל- 46 מדינות ברחבי העולם, מעוניין בקשר ארוך טווח עם יבואנים ומפיצים בישראל (52330).

בריטניה – חברה בריטית מלונדון, המייצרת כוסמת כשרה, מעוניינת להרחיב את עסקיה ומחפשת שותף עסקי בישראל (52885).

צ'ילה – ספק יינות בינלאומי מחפש שותף עסקי לקשר ארוך טווח. החברה מייצרת מגוון רחב של יינות אדומים ולבנים באיכות גבוהה (53024).

סרי לנקה – הצעה לייצא משטחי עץ (53048).

לוקסמבורג – חברה המייצרת טבעות הרמה, מחפשת יבואנים ומפיצים (53245).

 

לקבלת מידע נוסף על הזדמנויות אלה, יש למלא את הטופס שלהלן.

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה