סחר בינלאומי | | 19/01/2016

לקט הזדמנויות עסקיות, 19.1.16

להלן מקבץ הזדמנויות עסקיות מהעולם. לכניסה למערכת ההזדמנויות העסקיות, לחץ כאן

אוקראינה – בית מלון מקייב מציע שירותי אירוח לחברות ישראליות. המלון מהווה חלק ממרכז קניות ובידור וכולל 2 מסעדות, אולם אירועים, חדר כושר, מרכז עסקים ועוד, והוא ממוקם במרחק עשר דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של קייב (93914).

טורקיה – יצרן של קופסאות מותאמות אישית לאריזה וקרטונים באיכות גבוהה ומגוון רחב של סוגים וצורות, מחפש שותפים עסקיים (94368).

טיוואן – יצרן בדיל מחפש שותף עסקי להפצת המוצר בישראל (94380).

פולין – סיטונאות תרופות המתמחה ביצוא של תרופות ומכשור רפואי, מחפשת שותפים עסקיים כמו יבואנים, בתי חולים, מרפאות, בתי אבות וכדומה (95034).

איטליה – החברה מציעה שירותי ייעוץ לחברות זרות הפועלות באיטליה, בנוגע לחוקים, פיננסים, מנהל ציבורי ועוד (95164).

סין – חברה המייצרת פאות כשרות באיכות גבוהה כבר 15 שנים, מחפשת יבואנים (95274).

יוון – חברה המקימה מרכז נתונים חדש באתונה עם תשתית אחסון בענן, מעוניינת להרחיב את פעילותה ומחפשת תוכנה או כל פלטפורמה אחרת על מנת לשלבן בפתרונות שהחברה מציעה ללקוחותיה בתחום התקשורת. לחברה מרכז נתונים נוסף בסלוניקי ובעלי המניות שלה הם מישראל, קפריסין ויוון (95345).

הודו – חברה הודית מציעה לייצא זרעי כמון, שומשום, חומוס, בוטנים ועוד (95383).

סרי לנקה – הצעה לייצא חולצות ומכנסיים מכותנה ופוליאסטר לגברים ונשים, והלבשה תחתונה (95652).

ארה"ב – יצרן מבחנות וערכות לבדיקות אבחון, ביניהן בדיקות דם לגילוי נגיפים או חיידקים (כולל איידס), רקמות, סרטן שלפוחית השתן, בדגש על מחלות אוטו-אימוניות ועוד. החברה ממוקמת בניו-ג'רזי והיא בעלת ניסיון של למעלה מ- 30 שנים בתחום האבחון והביו-כימיה. מעוניינים לאתר מפיץ בישראל (95667).

רומניה – מפעל רהיטים מאזור טרנסילבניה, המתמחה בייצור רהיטים מודרניים, מחפש יבואנים (95783).

דנמרק – חברה בתחום הביוטכנולוגיה, אשר מתמחה בתוספי מזון המסייעים לטיפול בהפרעות של מערכת העיכול, זיהומים ומערכת החיסון, מחפשת שותפים עסקיים שהיו רוצים לקבל זכויות הפצה בלעדיות לתוספים פרוביוטיים לתינוקות וילדים ויצרני פורמולות אשר מעוניינים לרכוש זכויות בלעדיות לחיידקים של החברה. המוצרים מבוססים על מחקרים של חלק מבתי החולים המובילים בדנמרק ויש לחברה זכויות הפצה עם מספר חברות פארמה גנריות מובילות בעולם ופלח שוק של 60% בדנמרק. כמו כן, החברה מציעה 4 זני חיידקים פרוביוטיים אשר בודדו ונבחנו קלינית ע"י בית החולים של אוניברסיטת קופנהגן (95795).

אוסטריה - יצרנית מובילה של מבחנות לבדיקות, איתור ואבחון מצבים רפואיים קריטיים, לשימוש ביתי ומקצועי, כמו בדיקות הריון, צליאק, שחפת, אלרגיות, בעיות פוריות ועוד, מחפשת מפיץ מקומי בלעדי (52147).

אקוודור – יצרן של קינואה באיכות גבוהה, מחפש יבואנים. המוצר לא דורש בישול ממושך, עשיר בסיבים, הינו מקור טוב לחלבון, מתאים לצמחונים ולטבעונים, אינו מכיל צבעי מאכל, חומרי טעם וחומרים משמרים (53415).

צרפת – יצרנית מוצרי קוסמטיקה ייחודים לעור רגיש לתינוקות, ילדים ונשים בהריון, מעוניינת בקשר עסקי עם רשתות פארמה, רשתות ספא, חנויות לאם ולתינוק, קופות חולים וכו' (53499).

דרום קוריאה – חברה מדרום קוריאה מציעה שירותי תובלה בים וביבשה, טיפול במטעני דחופים, אחסון ושרשרת אספקה (53877).

ספרד – חברה העוסקת יבוא, שיווק ויצוא של דגים ופירות ים קפואים, מעוניינת להיכנס לשוק בישראל וליצור קשר עם יבואנים בתחום זה (53878).

תאילנד – אחד מיצרני הטונה הגדולים בעולם, המייצר למעלה לאלף טון ביום, מחפש שותפים עסקיים בישראל. קבוצת החברות אליה משתייכת החברה מציעה לייצא גם סרדינים, מקרל, דג סלמון, שרימפס, עוף, מאפים ומזון לבעלי חיים (53882).

קפריסין – חברה קפריסאית מעוניינת לייצא לישראל תוספי תזונה דיאטטיים (54021).

בלגיה – חברה המספקת פתרונות גישה כמו מערכות חניה, מערכות אינטרקום, מערכות אזעקה וכדומה (סטנדרטיים ומותאמים אישית) לחניונים פרטיים וציבוריים, מרכזי קליטת פסולת, אתרים לוגיסטיים, חניוני לילה, משרדים, בנקים, מועדוני ספורט, מוזיאונים, אתרי נופש, בתי חולים, מרכזי קניות ועוד, מחפשת שותפים עסקיים בתחום זה בישראל (54025).

למידע נוסף על הצעות אלה יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה