נחתם הסכם שיתוף פעולה עם איגוד תעשיות הציוד הרפואי של דרום קוריאה

במסגרת ביקור משלחת מטעם איגוד תעשיות הציוד הרפואי של דרום קוריאה (KMDIA), נחתם הסכם שיתוף פעולה בין הארגונים במעמד יו"ר הארגון הקוריאני, מר Hwang Hui וסגן נשיא איגוד לשכות המסחר, מר אריה זייף. ההסכם נועד לחזק את הקשרים בין חברות ישראליות וקוריאניות בתחום המכשור והציוד הרפואי.

ארגון KMDIA הקוריאני הוא למעשה האיגוד הגדול ביותר בדרום קוריאה בתחום המכשור והציוד הרפואי. הארגון הוקם בשנת 1999 והוא מהווה כיום האיגוד הגדול ביותר בדרום קוריאה בתחום, המייצג למעלה מ-750 חברות האחראיות לייצור, יבוא ואספקת 80% מהמכשור הרפואי במדינה. 

 

ביקורו החשוב של היו"ר Hui בישראל במרץ 2017 היה במסגרת כנס Med In Israel. מטרת ביקורו הייתה לפגוש חברות ישראליות עם טכנולוגיות ופתרונות בתחום המכשור הרפואי בתחום השתלים הדנטליים, עדשות המגע, ODA ותחומים נוספים בהן התעשייה הקוריאנית מעוניינת להתרחב וזקוקה לחדשנות ומוצרים. 

 

קוריאה מהווה שוק יעד טוב לחברות ישראליות כאשר מערכת הבריאות מפעילה כ-3,200 בתי חולים ו-80 אוניברסיטאות רפואיות ברחבי המדינה ומעסיקה כ-35,000 רופאים מומחים, כל זאת בתקציב שנתי של כ-55 מיליארד דולר. סך הכל קיימות כ-3,000 יצרניות בתחום המכשור הרפואי ועוד כ-2,500 חברות שאחראיות על יבוא ושיווק מקומי. כפי שנמסר לנו במהלך הפגישה, סך הייצור בתחום המכשור הרפואי בקוריאה מגיע לכ-5 מיליארד דולר, כאשר מתוכו ישנו ייצוא של כ-3 מיליארד בלבד, כאשר היצוא הוא ריכוזי ובידי חברות מעטות. את הנתון הזה יו"ר הארגון ציין שהוא מעוניין לשפר.   

 

כחלק מרצון זה, נחתם הסכם שיתוף הפעולה עם איגוד לשכות המסחר שמטרתו לקדם את הסחר עם ישראל בתחום המכשור והציוד הרפואי, שנכון להיום עוד איננו מממש את הפוטנציאל הרב, תוך מתן מענה ופתרונות לצרכים ומוצרים הדרושים בשוק הקוריאני וכן בישראלי. חתימת ההסכם התאפשרה בין היתר בשל מאמציו של איציק יונה - מנכ"ל קבוצת יונאקו המתמחה בשוק הקוריאני שמקיים קשר מתמשך עם היו"ר. 

 


בתמונה: סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, מר אריה זייף (צד ימין) במהלך טקס חתימה על הסכם שיתוף עם יו"ר ארגון KMDIA מר Hwang Hui. 

 

במסגרת הפגישה נחשף יו"ר הארגון לנושא שיווק ורישום מכשור רפואי בישראל מפי הגברת דבורה חסון, חברת הועדה הבינלאומית באיגוד לשכות המסחר העוסקת מזה שנים רבות ברישום מכשור רפואי בישראל. 

 

אנו מזמינים חברות ישראליות העוסקות בתחום המכשור הרפואי ומעוניינות בעשיית עסקים בשוק הקוריאני, ליצור עמנו קשר ולמלא את טופס הרישום הקצר בתחתית הדף.  

 

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה