לוקסמבורג: קול קורא לחברות סטארט-אפ בתחום טכנולוגיות מזון

חברת Grosbusch מלוקסמבורג מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום טכנולוגיות מזון, המעוניינות להיכנס לשווקים חדשים ולבחון את ישימות פתרונותיהן. מדובר על חברות סטארט-אפ המפתחות פתרונות טכנולוגיים בתחום המזון (פלטפורמות, יישומים, ציוד), לדוגמה: מעקב מהחווה לשולחן, תוצרת טרייה ועוד. 

חברת Grosbusch מציעה מומחיות וניסיון רב בתחום של הפצת פירות וירקות, תשתיות וידע, לוגיסטיקה, טיפול במוצרים מקולקלים, קשר עם רשת ענפה של מגדלים מכל רחבי העולם ומיליוני לקוחות.

 

מועד אחרון

חברות סטארט-אפ מוזמנות להגיש את בקשותיהן לא יאוחר מה- 16 בנובמבר 2016 באמצעות טופס אלקטרוני, להערכה ראשונה של היישום שלהן. חברות נבחרות יוזמנו לראיון ב- 24 בנובמבר עם ועדה של ההנהלה הבכירה של החברה ויועצים.  ב- 30 בנובמבר תתקיים הבחירה הסופית.

 

רקע על החברה

חברת Grosbusch עוסקת ביבוא והפצה של פירות וירקות במשך 100 שנים. המחזור השנתי של החברה מסתכם במעל ל- 45 מיליון אירו והיא מטפלת בכ- 20,000 טון של מוצרים טריים. זו חברה מובילה בלוקסמבורג ובמדינות הגובלות בה (גרמניה, צרפת ובלגיה). החברה עובדת בעיקר עם רשתות מזון גדולות ובינוניות, מסעדות, חברות קייטרינג, מאפיות, קצביות, מרכולים ועוד. למוצרי החברה תקני איכות מהגבוהים ביותר, והיא מספקת ללקוחותיה מוצרים בריאים וטעימים.

 

להגשת טופס מועמדות לחץ כאן

למידע נוסף בתחום זה