צרפת: משלחת יצרני מזון, משקאות ויין לרגל שבוע הקולינריה הצרפתית בישראל 9-10.2.16

איגוד לשכות המסחר, בשת"פ עם המחלקה המסחרית בשגרירות צרפת בישראל, מתכבדים להזמינכם לפגישות עסקיות עם משלחת יצרני מזון, משקאות ויין מצרפת, שיבקרו בישראל במסגרת שבוע הקולינריה הצרפתית. משתתפי המשלחת מעוניינים להיפגש עם יבואנים, מפיצים רשתות מזון, משקאות ויין רלבנטיים.

הפגישות יתקיימו בימים שני ושלישי ה-9 וה-10 בפברואר, בין השעות 18:00-13:00, במכון הצרפתי בתל אביב, רחוב רוטשילד 7, קומה 2 (הכניסה דרך המסעדה). חלק מהפגישות יתואמו במשרדי החברות.

להלן פרטי החברות במשלחת:

מוצרי מזון

Bello & Angeli – מפעל לייצור שוקולדים באיכות גבוהה במגוון טעמים, צבעים, מילויים, מרקמים וצורות. נציג החברה מעוניין לחקור את השוק בישראל בתחום זה (דרישות ספציפיות, גודל השוק, דרישות יבוא ועוד) ולהיפגש עם לקוחות פוטנציאליים כמו מפיצים וחנויות גורמה, מסעדות ובתי מלון. 

La Compagnie des desserts – החברה עוסקת בייצור והפצה של גלידות, סורבטים, מאפים ולחמים. החברה הוקמה בשנת 2008 ע"י שני שותפים, אומן גלידות ומומחה לייצור מאפים טריים וקפואים וקינוחים. מספקים מוצרים למסעדות, חברות קייטרינג, בתי מלון, גלידריות, חנויות וכדומה. לחברה גם קו מוצרים אורגניים ומוצרים ללא גלוטן. מעוניינים להיפגש עם קמעונאים, מסעדות, חברות קייטרינג, בתי מלון, מאפיות וכדומה.

Le Cordon Bleu - בית ספר לקולינריה ואירוח אשר נוסד בפריס בשנת 1895 ונחשב כיום לרשת הגדולה ביותר של בתי הספר לקולינריה ואירוח עם 50 בתי ספר ב- 20 מדינות שונות עם 200,000 תלמידים בשנה. הקורסים של הקורדון בלו מתמקדים בבישול, קונדיטוריה, יין, אפיה, שירותי אירוח וניהול מסעדות באיכות הגבוהה ביותר. כמו כן, בית הספר עוסק בפרסומים קולינריים. בית הספר מייצר גם מוצרי גורמה כמו ריבות, תה בשקיות ופחיות, ביסקוויטים, חרדל וממרחים באיכות הגבוהה ביותר, אותם הוא מעוניין לייצא לישראל. כמו כן, בית הספר בפריס עומד להתרחב והוא מעוניין לקדם בברכה תלמידים מישראל, כמו גם לסניף בלונדון. בית הספר מעוניין גם לפתח קשרים עם התעשייה הקולינרית בישראל כמו חנויות גורמה, שפים, קונדיטורים, עמותות קולינריות, בתי ספר, בתי מלון ורשתות בתחום זה. 

Natais – החברה מתמחה בייצור פופקורן באיכות גבוהה לבישול במיקרוגל ובתפזורת בטעמים מגוונים. החברה נוסדה לפני 25 שנים, מעסיקה 130 עובדים ומייצאת 90 אחוז מהתוצרת. לחברה קו מוצרים אורגניים וללא גלוטן, והיא מחזיקה בתעודת כשרות. מעוניינים להיפגש עם יבואנים, קמעונאים ויצרנים של פופקורן. 

Norhuil – החברה אשר נוסדה בשנת 2006, מתמחה בייצור שמן לפתית טהור, אורגני וכשר באיכות גבוהה ממשאבים מקומיים. לאחר הכבישה הקרה, השמן עובר סינון באופן מכאני במסננת בקוטר 1 מיקרון לפני הבקבוק. השמן מכיל ויטמינים, אומגה 3 ו- 6. החברה מחזיקה בתעודת כשרות. מעוניינים לייצא לישראל ולהיפגש עם יבואנים, מפיצים, קמעונאים, חברות קייטרינג ועוד. 

אלכוהול ומשקאות

Plaimont Producer - יצרן מוביל של מגוון יינות אדומים ולבנים (כולל אורגניים) מדרום-מערב צרפת, המציע יינות אותנטיים עשויים מזני ענבים מקומיים כגון Tannat, Colombard או Gros Manseng. החברה הינה קבוצה מאוחדת של מספר קואופרטיבים של יין, הכוללת 1,000 כורמים ומעסיקה 200 עובדים. מייצאים ל- 25 מדינות ברחבי העולם למעלה מ- 55% מהתוצרת. זכו באינספור פרסים בינלאומיים בצרפת ומחוצה לה. מחפשים יבואנים ומפיצים בישראל. לחברה אין תעודת כשרות. 

Chateau Verduzan - חברה פרטית, המייצרת ברנדי ארמניאק ויינות לבנים כשרים מאז המאה ה- 14, מענבי petit et gros manseng, colombard, baco, ugni banc, folle blanche, ו-sauvignon במרכז גסקוניה, מעוניינת בקשר עם קמעונאים, מפיצים, חברות קייטרינג ובתי מלון בישראל. לחברה 40 דונם של כרמים ולה יכולת ייצור של חצי מיליון בקבוקי יין בשנה ו- 200 אלף בקבוקים של ברנדי.

Eclor – יצרן מס' 1 בצרפת של סיידר ומיץ תפוחים. עם למעלה מ- 100 מיליון בקבוקים ארוזים בכל שנה, החברה מתמחה בייצור סיידר, מיץ מוגז, לימונדה, רוטב תפוחים אורגני, חומץ תפוחים ומשקאות נוספים לשוק הצרפתי והבינלאומי. החברה נוסדה בשנת 1919 והיא מעסיקה 600 עובדים. מעוניינים בקשר עסקי עם יבואנים ומפיצים של משקאות קלים, חברות קייטרינג ורשתות שיווק. לחברה גם קו מוצרים אורגניים, מוצרים ללא גלוטן,והיא מחזיקה בתעודת כשרות. 

Castarède – בית המסחר הוותיק ביותר של ברנדי ארמניאק אשר נוסד בשנת 1832 הפועל מזה שישה דורות. בעלי החברה מטפלים באופן אישי בכל תהליך הייצור – הזיקוק, התיישנות בחביות עץ אלון, בקבוק ועוד. הברנדי מופק מענבי Colombard, Ugni Blanc, Folle Blanche ובקרוב גם מענבי Baco. החברה מעוניינת לאתר מפיץ בישראל ולהיפגש עם יבואנים. 

תוכנה לענף ההסעדה

Table Online – החברה מתמחה בתוכנה להזמנות מקוונות בזמן אמת למסעדות. החברה נוסדה בשנת 2007 והטכנולוגיה שלה מותאמת לכל סוג של מסעדה. כיום למעלה מ- 1,600 מסעדות ב- 6 מדינות שונות משתמשות בטכנולוגיה זו. הפונקציות העיקריות בתוכנה: מודול הזמנה מקוון בחינם המחובר לאתר האינטרנט של המסעדה, עם הגדרות המותאמות לכל מסעדה, ספר הזמנות דיגיטלי נגיש ב- iPad, PC וטלפונים חכמים עם אפשרות להיות מסונכרנים בכל עת, כלים לשיווק (עלונים, קמפיינים ב- SMS, סטטיסטיקה ועוד) בלחיצות בודדות בלבד. החברה מעוניינת לפתח פעילות בישראל באמצעות יצירת שותפויות ולהיפגש עם מנהלי אתרים המתמחים בתעשיית האירוח, מסעדות מפורסמות, רשתות, מוציאים של מדריכי מסעדות ועוד.

חברה המעוניינת בתיאום פגישות אישיות, מתבקשת למלא באנגלית את טופס הרישום שלהלן.

קיום הפגישות מותנה באישור החברות במשלחת.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה