| 09/02/2017

פגישות אישיות עם יצרני מזון ומשקאות מאוקראינה, 7.3.17

בואו להכיר את שוק המזון באוקראינה, אחת מיצרניות החיטה ההגדולות בעולם. אוקראינה משופעת בקרקע פורייה לגידולים חקלאיים, עלויות היצור בה זולות וכן בעלת מיקום גיאוגרפי אסטרטגי. בשנים האחרונות ממשלת אוקראינה יזמה פיתוח מואץ של תעשיית המזון המקומית בכדי לעודד תחרות בקרב היצרנים המקומיים ולהציע מחירים אטרקטיביים על מנת לחדור לשווקים חדשים.

יבואנים, קניינים ומפיצים, אשר מעוניינים להכיר את התעשייה האוקראינית מקרוב ולהיפגש "אחד על אחד" עם נציגי החברות מוזמנים לקבוע פגישות B2B עם החברות הבאות:

 1. PJSC Ternopil Dairy Factory – יצרנית מובילה לייצור מוצרי חלב טבעיים עם חיי מדף של 12-21 יום. מגוון המוצרים כולל: חלב, קפיר, יוגורט, גבינות, חמאה (ארוזה ובמשקל).  כושר עיבוד חלב – 500 טון חלב ליום. החברה מובילה גם בייצור קזיאין (חלבון חלב). מעוניינים לייצא לישראל חמאה וקזיאין.

2 Organic Systems – חברה המתמחה בייצור של מוצרי עגבניות באיכות גבוהה כמו רסק ורכז עגבניות, מעוניינות להיפגש עם יבואנים של קטשופ, רטבים ומיצים. כמו כן, מעוניינים לייבא מישראל מוצרים להגנת הצומח, חלקי חילוף ושקיות סטריליות (aseptic bags). החברה הוקמה בשנת 2007 ומעסיקה 2,000 עובדים.  

3. Vinnytsia Food & Gustatory Factory – יצרנית מוצרי מזון באיכות גבוהה כמו חזרת עם חיי מדף של 120 יום (חזרת עם סלק, חזרת לבנה, חזרת עם לימון, חזרת עם מיונז), חרדל עם חיי מדף של 180 יום (חריף, בשילוב חזרת, גרגרים צרפתי), קטשופ, חטיפים ועוד. מרבית הייצור נעשה מרכיבים טבעיים, למפעל ניסיון רב, ציוד טכנולוגי מתקדם, טכנולוגיות חדישות ומערכות ניהול איכות ובטיחות מזון. נציג החברה מעוניין להיפגש עם יבואנים וקמעונאים של חזרת וחרדל. החברה הוקמה בשנת 1999 ומעסיקה 108 עובדים.

 
4.  ALLSEEDS BLACK SEA LLC – אחד היצרנים והיצואנים הגדולים של שמן חמניות (גולמי ולמאכל), מעוניין להיפגש עם יבואני שמן חמניות וקמח.  החברה הוקמה בשנת 2010 ומעסיקה 257 עובדים. 

5.  AVIS – לחברה 4 מפעלים שונים לעיבוד מזון: שמן חמניות רגיל ואורגני בעלי עמידות גבוהה בפני חמצון, עוגת חמניות להאכלת בעלי חיים, מיונז. מעוניינים להיפגש עם נציגים של רשתות מזון, יצרני מזון, מפיצים, ויבואנים של מוצרי מזון אורגניים.  כמו כן, מעוניינים לייבא חומרי גלם וציוד. 

6. PRJSC Frau Marta – היצרנית הגדולה באוקראינה של ירקות קפואים, שנוסדה בשנת 2003 ומעסיקה 250 עובדים. מעגל הייצור כולל גידול ירקות, קציר, עיבוד והקפאה. לחברה צי גדול של מכונות חקלאיות וטכנולוגיות מודרניות. מתקני הייצור עומדים בדרישות תקן בינלאומיות ומערכת ניהול בטיחות מזון. החברה מעוניינת לייצא לישראל תירס מתוק, אפונה ובצל ולהיפגש עם יבואנים של ירקות קפואים בישראל. 

7.  Priluky plant – Belkozin - החברה מתמחה בייצור מגוון רחב של מעטפת קולגן אכילה מחלבון בקר (artificial collagen casings) לכל סוגי הנקניקים (מבושלים, חצי מבושלים, מעושנים, מיובשים), נקניקיות ומוצרי בשר מעובדים אחרים. החברה אשר הוקמה בשנת 1980, מעסיקה 550 עובדים ומייצאת כיום למעלה מ- 35 מדינות שונות ברחבי העולם. נציג החברה מעוניין להיפגש עם מפיצים מקומיים. 

חברי לשכה מוזמנים לסמינר שיתקיים בין השעות 10:30-09:30 ולאחריו יוכלו להיפגש עם נציגי החברות בין השעות 15:00-10:30. לתאום הפגישה יש למלא את טופס הרישום שלהלן.

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    07/03/2017
  • איש קשר:
    לימור שומאכר
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    10:00
  • שעת סיום:
    15:00
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

אירועים קרובים