| 26/10/2016

פולין: סמינר ופגישות אישיות עם חברות בתחומי המזון, קוסמטיקה, כלי עבודה, ריהוט ודלתות, 23.11.16

 איגוד לשכות המסחר, בשיתוף עם לשכת המסחר פולין- ישראל ושגרירות פולין מזמינים אתכם למפגש מיוחד בנושא עסקים עם פולין, אשר יכלול גם פגישות אישיות עם יצרנים מובילים בתחומי המזון, קוסמטיקה, בנייה, כלי עבודה וריהוט.

חברות אשר מעוניינות לחדור לשוק הפולני מוזמנות להגיע לסמינר שיידון בתוכנית החומש הפולנית, שבמסגרתה צפויה פולין להשקיע כטריליון זלוטי לעידוד חדשנות וצמיחה בכלכלה הפולנית. התוכנית הפולנית מהווה חלון הזדמנויות עבור יצואניות בתחומי התשתיות, סייבר, HLS, מכשור וטכנולוגיות רפואיות, IT ותוכנה, טלקום וטכנולוגיות אחרות.

האירוע מהווה פלטפורמה מצוינת לשמוע מפי סגנית השר לפיתוח כלכלי של פולין Ms Jadwiga Emilewicz ועל ההטבות שיש לממשלת פולין להציע עבור חברות זרות ועל פרויקטים להשקעה במדינה.

יצואנים ואנשי עסקים מוזמנים להגיע לסמינר ולנטוורקינג שיתקיים עם חברי המשלחת, נציגי המשרד לפיתוח התשתיות של פולין והנספחים בשגרירות הפולנית, שיתקיים בין השעות 11:00-09:00.

יבואנים, קניינים ומפיצים, אשר מעוניינים להכיר את התעשייה הפולנית מקרוב ולהיפגש "אחד על אחד" עם נציגי החברות הפולניות, מוזמנים לקבוע פגישות B2B עם החברות הבאות בין השעות 11:00-16:00 

  
מזון

Limito SA – החברה מציעה לייצא סלמון נורבגי, כולל אורגני, בצורות שונות: מעושן, טרי וקפוא (שלם, חלקים, פרוסות, סטייקים, מדליונים וכו'). לחברה מפעל עיבוד בין המודרניים באירופה והיא מחזיקה בכל תקני המזון. מעוניינים להיפגש עם יבואנים, חברות הסעדה, רשתות מזון ועוד. החברה הוקמה בשנת 2004 בעיר גדנסק ובזמן קצר יחסית הפכה לאחד הספקים המובילים של סלמון נורבגי בפולין. בנוסף למותג החברה, מייצרים גם בעבור מותגים פרטיים.

Bielmar Sp. z o.o – החברה מתמחה בייצור מרגרינה באיכות גבוהה ושמנים צמחיים. המפעל הוקם בשנת 1945 והינו בין שלושת היצרנים הגדולים ביותר של מרגרינה בפולין. מוצרים: מרגרינה לאפיה, מריחה, טיגון, שמנים לבישול וטיגון, ייצור עבור מותגים פרטיים. נציג החברה מעוניין להיפגש עם יבואנים, קמעונאים ויצרנים המשתמשים בשמנים אלו כחומרי גלם.     

F.H.Marpol – החברה הינה מפיצה מובילה של מוצרי מזון בשוק הפולני קרוב ל- 20 שנים. הפורטפוליו של החברה כולל 20,000 מוצרים המופצים לכ- 1,000 חנויות. לחברה שיתופי פעולה עם 200 יצרני מזון והיא זכיינית של שתי רשתות מזון הכוללות 150 חנויות. מעוניינים לייצא לישראל משקאות קלים, שימורים, מוצרים כבושים וממתקים

Noris Sp. z o. o – החברה היא אחד היצרנים הגדולים של פירות וירקות קפואים ופטריות קפואות ומיובשות, כאשר רוב הייצור מיוצא למדינות רבות ברחבי העולם. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות ישראליות העוסקות בתחום. 

OSM - יצרנית גבינת מוצרלה, קפיר, יוגורטים בטעמים שונים, גבינה לבנה, גבינות מעושנות וחמאה באיכות מעולה באריזות ומשקלים שונים. לחברה מוניטין רב משנת 1944 וידועה במחלבות חדשניות הפועלות בטכנולוגיה מתקדמת. החברה מייצאת גם לשוק המוסדי ומעוניינת להיפגש עם יבואנים ומפיצים של מוצרי חלב. 

Bakuma -  יצרנית מזון מובילה המייצאת יוגורטים לשתייה, מבחר גבינות, קינוחי חלב לילדים ולמבוגרים, פודינג, משקאות חלבון עם ויטמינים ומינרלים, חלב בטעמים, מוסי פרות, קמח שיפון סולת וחיטה. מוצרי החברה נמכרים כבר לארצות הברית, קנדה, סין, דרום קוריאה, וייטנאם, רוסיה, אנגליה, אירלנד, פורטוגל ועוד. החברה מעוניינת להיפגש עם נציגי רשתות קמעונאיות, יבואנים ומפיצים בענף המזון והמשקאות. 

Iglotex S.Aיצרן ומפיץ מוביל של מזון קפוא, המתמחה בעיקר בפיצות, בגטים, פירות וירקות, כופתאות, מזון מוכן לאכילה וצ'יפס. מציע לייצר גם למותגים פרטיים. מעוניין בקשר עם יבואנים, קמעונאים ומפיצים של מזון קפוא ורשתות מזון. לחברה 4 מפעלי ייצור והיא מייצאת לכל רחבי אירופה, קנדה, ארה"ב, גמביה, ברזיל וקולומביה.

 קוסמטיקה

Bioline - יצרנית מוצרי טיפוח לעור ולשיער, סדרות מגוונות של תחליבי גוף וקרמים לפנים המכילים ויטמין A ו- D, חמאות גוף המכילות שיאה וכן סדרת מוצרים טבעיים לטיפול באקנה. החברה מציעה גם סבונים טבעיים מצמחי מרפא, אלו ורה, שמן שקדים,  חוחובה ושמני זית  וליין טיפולי של תכשירים לשיער המכילים שמן ארגן. לחברה מוצר טיפוח מיוחדים המתאימים לתינוקות ולילדים המבוססים על קמומיל להרגעת העור. נציגי החברה מעוניינים להיפגש עם מפיצים ויבואנים בתחום הקוסמטיקה וכן נציגי רשתות פארמה.

Organic Project – החברה מפתחת מוצרי קוסמטיקה ותוספי תזונה. פיתוח המוצרים נעשה ע"י המומחים הטובים ביותר במזרח אירופה והם מיוצרים ממרכיבים טבעיים בלבד, עם חומרים פעילים ללא הנדסה גנטית והינם היפו-אלרגנים. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים נגזרים מן החי. מבין מוצרי החברה: תוספי תזונה לטיפול באוסטאופורוזיס, ויטמינים לחולי סכרת הנספגים מהר במערכת העיכול, בעלי קפסולות העשויות מחומרים צמחיים ולא מג'לטין, מתאימים לצמחוניים וטבעוניים. החברה משווקת גם קולגן ברמת הבהירות הגבוהה ביותר הקיימת בשוק. מעוניינים בשיתופי פעולה עם תעשיית הקוסמטיקה והרפואה בישראל, בתי מרקחת ומוסדות המשקיעים במחקר ופיתוח. 

Clochee sp. z o. o – החברה הינה מותג קוסמטיקה טבעית בפולין. מוצרי החברה מיוצרים מרכיבים טבעיים נבחרים בלבד והם אינם מכילים סיליקון, שמנים מינרלים, פרפין, חומרים משמרים, צבעים סינתטיים וחומרי טעם. המוצרים נארזים באריזות ידידויות לסביבה בלבד והבקבוקים עשויים ממקורות ממוחזרים או צנצנות מתכלות. החברה מעוניינת לייצא מוצרים לפנים (קרמים, שמן ניקוי, חלב פנים וכדומה), לשיער וטיפוח הגוף (קרמים, משחות, חמאת גוף, ניקוי וקרצוף ועוד) ולהיפגש עם יבואני קוסמטיקה, רשתות פארם ועוד. המוצרים עומדים בסטנדרטים אירופיים מחמירים. 

 Dr. Irena Eris – יצרנית קוסמטיקה מובילה בפולין, המוכרת מוצרי טיפוח באיכות מעולה לבתי מלון וספא וכן לשימוש ביתי. סדרות הטיפוח של החברה דוגלות בקונספט של יופי הוליסטי, בשיטה המטפלת בגוף ונפש. המותג מיוצר באיכות מעולה וחדשנית. ד"ר אירנה אריס קוסמטיקה מעבדות הינה ההחברה הידועה ביותר בתחום מוצרי קוסמטיקה הפועלת בשוק מאז 1983.  מוצריה זכו להישגים מדעיים ונמכרים כיום בלמעלה מ -40 מדינות ברחבי העולם.

כלי עבודה

Comensal יצרנית מובילה של כלי עבודה לענף הבניה (שפכטל, טיח, סיוד, גירוד, חיתוך ועוד), מעוניינת לייצא לישראל, ולהיפגש עם מפיצים וחנויות "עשה זאת בעצמך". מאז הקמת החברה בשנת 1992 היא משקיעה באופן תמידי באיכות המוצרים, טכנולוגיות ייצור מתקדמות ולוגיסטיקה. לחברה שותפים עסקיים בכל מדינות אירופה והיא מעוניינת לחזק את נוכחותה גם מחוצה לה. 

רהיטים ודלתות

Szynaka-Meble Sp. z o.o - חברה בבעלות משפחתית, יצרנית הרהיטים המובילה בפולין, עם מחזור שנתי של 200 מיליון אירו. החברה נוסדת בשנת 1957 ולה 6 מפעלים, אולם תצוגה ומרכז לוגיסטי מודרני. החברה מציעה לייצא מגוון רחב של רהיטים באיכות גבוהה לחדרי מגורים, חדרי אוכל, חדרי שינה, חדרי נוער, חדרי אמבטיה, מטבחים, משרדים ובתי מלון. מוצרי החברה מיוצאים כיום ללמעלה מ- 50 מדינות שונות.

Z”akład Stolarki Budowlanej “CAL – החברה היא יצרנית ידועה וותיקה בפולין של דלתות פרימיום מעץ לפנים וחוץ (למגורים, משרדים, מסחר). הייצור נעשה בעזרת טכנולוגיה מבוקרת מחשב שמתמקדת באומנות הדיוק ובהתאם לבקשת הלקוח. מעבר לדלתות הסטנדרטיות, מייצרים גם דלתות חסינות אש, דלתות אקוסטיות, דלתות אלומיניום ועוד. מתקני הייצור של החברה ממוקמים בצפון מזרח פולין, בקרבת משאבי טבע גדולים של עץ גולמי באיכות גבוהה. נציג החברה מעוניין להיפגש עם קבלני בניין, חנויות המתמחות בנגרות עץ, אדריכלים, יבואנים ועוד. 

Porta Doors - יצרנית דלתות ומשקופים מעץ ומתכת לבית ולמשרד. החברה מייצאת דלתות לבניינים יוקרתיים רבים שתוכננו על ידי אדריכלים ומעצבים מובילים. ייצור הדלתות מותאם למגמות העיצוב הבינלאומי, ונעשה על פי צרכי הלקוח. לחברה מפעלים בפולין וברומניה אשר מספקים עשרות אלפי דלתות ומשקופים מדי חודש. נציגי החברה מעוניינים להיפגש עם מפיצים של חומרי בנייה, רהיטים לבית ולמשרד ואדריכלים בתחום.

 

לרישום לסמינר ולפגישות האישיות אנא מלאו את טופס הרישום ונחזור אליכם בהקדם.

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    23/11/2016
  • עד תאריך:
    23/11/2016
  • מקום:
    מלון הרודס, רח' הירקון 155, תל-אביב
  • איש קשר:
    לימור שומאכר, האגף הבינלאומי
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    09:00
  • שעת סיום:
    16:00

אירועים קרובים