| 21/09/2016

טיוואן: ביקור משלחת רב תחומית הכוללת חברות אלקטרוניקה, מובייל, ICT, ציוד רפואי ומכשור תעשייתי, 27.9.16

איגוד לשכות המסחר ולשכת המסחר ישראל-אסיה, מזמינים את חברי הלשכה להשתתף בפגישות אישיות עם משלחת עסקית מטיוואן, שתגיע לביקור בישראל ב- 27 בספטמבר, במטרה ליצור שיתופי פעולה. 

להלן תחומי החברות

GRASS WONDER – יצרן של אביזרים אלקטרוניים לטלפונים חכמים, כגון מוט סלפי רובוטי חדשני המאפשר צילום ללא שימוש בידיים, מעוניין להיפגש עם סוכנים/מפיצים וחברות הייטק בתחום ה- ICT.

INTEGRAL GROUP קבוצה אשר הוקמה על ידי יזמים, בנקאים ומומחים פיננסיים, בעלת ניסיון רב בעבודה עם חברות סטרט-אפ בסין ובארה"ב, מעוניינת להשקיע בחברות IT ישראליות בעלות טכנולוגיות חדשניות בתחומים: מחשוב ענן, AI, עיצוב IC, אוטומציה לתעשייה ומכוניות אוטומטיות.

Nextronics Engineering Corp – חברה אשר הוקמה בשנת 1986 ולה 30 שנות ניסיון בתחום טלקום, רפואה, אנרגיה ויישומים תעשייתיים, ומתמחה בעיקר ב- high speed connector, power connector, circular connector and high speed backplane & subsystem, מחפשת שותפים עסקיים בישראל. חברות פוטנציאליות: יבואנים של מכשירים כירורגיים מיני-פולשניים, צנתרים לכלי דם, לב וכליות, התקנים שונים וציוד רפואי אחר, יבואנים של ציוד תקשורת עבור מרכזי נתונים או טלקום.   

Southcode Technologies Co., Ltd – חברה המתמחה בתחום המוליכים למחצה (סמיקונדוקטור) מעוניינת לחדור לשווקים/תעשיות חדשות עם יישומים טכניים חדשים ומוצרים. לחברה לקוחות רבים בסין ובטיוואן ושותפים עסקיים בטיוואן, סין, יפן וארה"ב. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות בעלות טכנולוגיות חדשניות ומוצרים איכותיים ואשר מעוניינות לחדור לשוק האסיאתי, בעיקר טיוואן ובסין.

TRIPLE– חברה בתחום הIT. החברה בנתה פלטפורמה שמטרתה לחבר בין חברות סטארט-אפ גלובליות לספקי חומרה אמינים ובכך לסייע ולהקל על תהליך פיתוח המוצר ולהפכו למסחרי. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות אשר מעוניינות בבניית אב-טיפוס או פלטפורמות היכולות לחבר עם חברות סטארט-אפ. 

YOMURA Technologies, Inc – החברה מתמחה בתחום הזרקות פלסטיק ומתכת לבניית תבניות עמידות, עיצוב וייצור כלי עבודה. מעוניינים להיפגש עם חברות אשר יש להן צורך בהזרקות מדויקות לתעשיות ה- ICT, רפואה, תעופה וחלל, רכב ואופטיקה. 

 

לתאום פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת יש למלא את הטופס שלהלן.

מספר המקומות מוגבל.

 

 

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    27/09/2016
  • עד תאריך:
    27/09/2016
  • איש קשר:
    תומר היווי
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    14:00
  • שעת סיום:
    17:00

אירועים קרובים