| 18/07/2016

קפריסין: הזמנה לפגישות אישיות עם משלחת חברות בתחומי מזון, IT, בניין ועוד, 5.9.16

חברי הלשכה מוזמנים להיפגש "אחד על אחד" עם נציגים של 16 חברות מקפריסין, שתגענה לביקור בישראל במטרה ליצור שיתופי פעולה עסקיים. הפגישות תתקיימנה ביום שני 5 בספטמבר 2016, בבית לשכת המסחר (רח' החשמונאים 84, תל-אביב).

להלן פרטי החברות במשלחת:

 

חקלאות, מזון ומשקאות

1. KIMAGRO FISH FARMING LTD – חברה המתמחה בגידול דגים לשוק המקומי ולשווקים זרים, מעוניינת להיפגש עם יבואני דגים ליצירת שיתופי פעולה.

2. KEAN SOFT DRINKS LTS – יצרן משקאות קלים ומיצי פירות ומפיץ של מוצרי מזון מקוררים וקפואים לשוק הקמעונאי ותעשיית האירוח, מעוניין להיפגש עם יבואני מיצים ועם חברות בתעשיית המזון המעוניינות בשיתוף פעולה.

3. KEO PLC – יצרן משקאות (יינות – אדומים, לבנים ורוזה, משקאות חריפים – ברנדי וזיוניה, מיצים ונקטרי פירות, מים מינרליים), פירות וירקות משומרים ומוצרי מזון, מעוניין להיפגש עם יבואנים ויצואנים של משקאות.

 

תרופות

4. MEDOCHEMIE LTD – חברה לייצור תרופות גנריות מעוניינת להיפגש עם יבואני תרופות וחברות אחרות המעוניינות בשיתופי פעולה בתחום.

 

תיירות מרפא

5. MELATHRON AGONISTON – מרכז שיקום רפואי מעוניין בשיתוף פעולה עם מרכזים ישראלים דומים.

6. YGIA POLYCLINIC – בית חולים פרטי, גדול ומנוסה, המספק קשת רחבה של שירותים רפואיים, מעוניין להיפגש עם חברות ומוסדות ישראלים לבחינת שיתופי פעולה דו-כיווניים. 

 

טכנולוגיית מידע IT

7. SIGNLAGENERIX LTD – חברת היי-טק מובילה וזוכת פרסים, המתמחה במחקר ופיתוח בתחום של עיבוד אותות ותקשורת אלחוטית, מעוניינת בשיתופי פעולה עם חברות ישראליות.

8. SIMPLEX SOFTWARE & INTERNET SERVICES LTD – חברה המספקת שירותי עיבוד נתונים, תכנון ויישום פתרונות IT מעוניינת בקשר עם חברות המחפשות פתרון מרחוק בתחום Disaster Recovery אחסון אתרים/קבצים מחוץ לישראל ונזקקות למערכות IT הממוקמות באיחוד האירופי. בנוסף, החברה מעוניינת בקשר עם מפיצים ושותפים פוטנציאליים (כגון חברות IT, מרכזי מידע, אינטגרטורים ויועצים בתחום). החברה מספקת שירותים למגוון חברות ברחבי העולם, בכללן בנקים וארגונים פיננסיים, חברות אנרגיה, חברות בתעשיית הביטחון ועוד.

 

בנייה

9. K.L. CHRISTOFIDES LTD – חברה המתמחה באספקת חומרי בניה וחומרי ציפוי לבנייה, מעוניינת להיפגש עם יצרני כימיקלים לבנייה וציפויים

10. PETOUSSIS BROS – העוסקת באספקת חומרי בניה, רעפים, חומרי בידוד, רצפות עץ, אביזרי מטבח ואמבטיה ועוד, מעוניינת להיפגש עם ספקים, יבואנים, יצואנים ונותני שירותים בתחומים אלה.

  

אקדמיה

11. CYPRUS UNIVERSITY OF TECHNOLOGY – אוניברסיטה ומכון מחקר אקדמי, מעוניינים לפתח קשרי אקדמיה-תעשיה-ממשל בתחום הטכנולוגיה והמדע, לשתף פעולה בתחומי מחקר, העברת ידע, חילופי כוח אדם ועוד. מעוניינים להיפגש עם אנשי קשר, בעיקר מהאקדמיה, אשר מתמחים בחדשנות, טכנולוגיה, יזמות, הגנה על קניין רוחני ואנשים עם ניסיון בהקמת פארקים טכנולוגיים.

 

שירותים משפטיים, פיננסיים וראיית חשבון

12.  NEOCLEOUS & CO PLC – משרד עורכי דין מוביל מעוניין בשיתופי פעולה עם משרדי עורכי דין וחברות ישראליות.

13. ARISTODEMOU LOIZIDES YIOLITIS LLC – חברה המספקת שירותים משפטיים ושירותי קניין רוחני, מעוניינת בקשר עם מוסדות וחברות הזקוקות לשירותים אלה.

14. YIALLOURIDES & PARTNERS משרד לראיית חשבון, ייעוץ מס וייעוץ עסקי, מעוניין להיפגש עם רואי חשבון, עורכי דין, יועצים וחברות המעוניינות לעשות עסקים עם קפריסין.

15. DELOITTE LTD – חברה לשירותים פיננסיים, מחקר וחדשנות, מעוניינת להיפגש עם חברות וארגונים המעוניינים בעבודה משותפת על פרויקטים רלבנטיים.

16. DEMETRIADES CHRYSSES & CO LLC – חברה המספקת שירותים משפטיים מעוניינת בשיתופי פעולה עם משרדי עורכי דין וחברות בנושאים הקשורים לפעילות המשרד.

 

לשכת מסחר 

17.  נציג לשכת המסחר של לימסול מר Christos Anastassiades, ישמח להיפגש עם חברות מכל תחום שמעוניינות לייצר קשרים עסקיים עם קפריסין. 


האירוע מתקיים בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר של לימסול, לשכת המסחר של ניקוסיה, שגרירות קפריסין בישראל והתאחדות התעשיינים.

מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל!

לתאום פגישות אישיות יש למלא את טופס הרישום שלהלן.

מילוי הטופס אינו מהווה אישור הרשמה. נציג הלשכה יעמוד בקשר עם החברות אשר מילאו את טופס הרישום, לצורך אישור ההרשמה ולתיאום שעה מדויקת לפגישה.

 

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    05/09/2016
  • עד תאריך:
    05/09/2016
  • איש קשר:
    נעמה מאיירס
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    09:30
  • שעת סיום:
    14:00

אירועים קרובים