| 19/06/2016

פורטוגל: הזמנה לפגישות אישיות עם משלחת חברות בתחומי מזון, טקסטיל, מחקר קליני ועוד, 5.7.16

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר והתעשייה של פורטוגל ושגרירות פורטוגל בישראל, מתכבדים להזמינכם לפגישות אישיות עם נציגי משלחת רב-תחומית מפורטוגל, בתאריך 5.7.16, בין השעות 13:30-10:30.

להלן פרטי החברות במשלחת:

Matic Textil – יצרן של כל סוגי בגדי העבודה והמדים (לתעשייה, כיבוי אש, משטרה, בתי מלון, בתי ספר, מועדוני ספורט, בתי חולים ועוד), כולל מוצרים נלווים כמו כובעים, נעליים, כפפות וכדומה. מתמחה בייצור לפי דרישה ובאיכות גבוהה. מסוגל לייצר גם בכמויות קטנות, ובזמן קצר. מחפש מפיצים בישראל. 

Airfree Produtos Eletronicos – החברה הינה יצרנית של מטהרי אוויר לשימוש בחללים סגורים אשר פיתחה טכנולוגיה בלעדית (מחזיקה בפטנט) לסטריליזציה של האוויר, בכל הקשור לאלרגנים שונים כגון קרדית האבק, עובש, בקטריות שונות ועוד. מדובר במוצר קטן, שקט, שאינו מכיל כימיקלים ושלא דורש חלפים (כגון פילטרים). החברה מייצאת כיום ל-60 מדינות ברחבי העולם, ומעוניינת בקשר עם יבואנים ומפיצים ישראלים המספקים לרשתות קמעונאיות גדולות, חנויות כלבו וחנויות רלוונטיות אחרות (בתי מרקחת, חנויות מכשירי חשמל לבית, חנויות אלקטרוניקה, חנויות טבע, חנויות Online).

Cabelte – Cabos Electricos e Telefomocps, S.A – יצרן מנוסה של כבלי חשמל, תקשורת וסיבים אופטיים, לתעשיות שונות כגון אלקטרוניקה, חשמל, תקשורת, אנרגיה ותשתיות. מייצר כבלים מנחושת ומאלומיניום, לקווי מתח גבוהים, בינוניים ונמוכים. החברה מעוניינת בקשר עסקי עם מפיצים גדולים, רשויות ציבוריות, קבלני EPC או יבואנים. החברה הוקמה בשנת 1938 והיא מעסיקה מעל ל-850 עובדים.

Scientific ToolBox Consulting - החברה מציעה מגוון שירותים כגון: ניהול ותכנות נתונים קליניים (כולל CDISC ו-SAS), תכנון וליווי מחקרים, ביו-סטטיסטיקה, הקמת אתרים וליווי, תקשורת רפואית (פרסומים, מצגות, כרזות, קיטים וכד'), תמיכה לועדות מייעצות, יעוץ רגולטורי וייצוג מול רשויות, הכשרה במחקרים קליניים ועוד. החברה מעוניינת במגוון שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בתחום הפרמצבטיקה והמכשור הרפואי, כמו גם אוניברסיטאות וארגוני מחקר קליניים בישראל, אשר מעוניינים בייצוג/תמיכה לצורך הטמעת פרויקטים של מחקרים קליניים בפורטוגל, או זקוקים לשירותי ניהול ותכנות נתונים קליניים ושירותים אחרים.

Rica Granja - Produção e Comércio Avícola, SA – יצרן ביצים (רגילות, חופש ואורגניות), באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים. החברה עומדת בתקנים מחמירים של בטיחות ביולוגית, מייצאת לאירופה ולישראל, משתמשת בתהליכים ובטכניקות מודרניות, מפעילה מערכות אוטומטיות לטיפול ואריזת הביצים ללא מגע אדם ומייצרת כ-180 מיליון ביצים בשנה. החברה מעוניינת להיפגש עם יבואנים ומפיצים של ביצים בישראל.

 

לתאום פגישה אישית יש למלא את טופס הרישום להלן.

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    05/07/2016
  • עד תאריך:
    05/07/2016
  • איש קשר:
    נעמה מאיירס
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    10:30
  • שעת סיום:
    13:30
*
*
*
*
*
*

אירועים קרובים