| 03/05/2016

צפון אירלנד: הזמנה להיפגש עם חברות בתחום הטלקומוניקציה, טכנולוגיות חקלאיות וניהול פסולת, 23.5.16

חברי הלשכה מוזמנים להיפגש עם נציגים של שתי חברות מצפון אירלנד, שתגענה לביקור בישראל ב-23.5.16 במטרה ליצור שיתופי פעולה עסקיים.

Arcatech Limited חברה חדשנית לפתרונות בדיקה בתחום הטלקומוניקציה. פלטפורמות החומרה והתוכנה המשולבות של החברה נמצאות בשימוש במעבדות של חברות רבות וגדולות ברחבי העולם העוסקות בפיתוח, ניתוח, בדיקה והדגמת סוגים רבים של ציוד טלקום. צוות הפיתוח המיומן של החברה פיתח פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך כגון VoIP, xDSL ועוד. רבים מהמוצרים של החברה זכו לפרסים יוקרתיים רבים לחדשנות. למעלה משני שלישים מהמוצרים מיוצאים ליותר מ- 30 מדינות באמצעות רשת עולמית של מפיצים. על לקוחות החברה נמנות חברות כמו: 3Com, Alcatel, AT&T, BT, Cisco, COX Communications, Comcast, Ericsson, Lockheed Martin, Intel Motorola, HP, A1 Telekom Austria, AVM, Vodafone, Qualcomm, ADB, Nortel, Panasonic ו- Samsung. בנוסף, החברה מתמחה במתן פתרונות גישה לרשת עבור חברות טלקומוניקציה המאפשרים להרחיב ולספק קיבולת רשת נוספת באופן מיידי.

 

Linton Solutions – חברה מובילה מצפון אירלנד המתמחה בתערובות חקלאיות, מעוניינת בבניית שיתופי פעולה עם חברות ישראליות לפיתוח טכנולוגיות חקלאיות, טכנולוגיות הזנה וניהול פסולת. סל המוצרים הנוכחי של החברה מציע פתרונות מעולים וכלכליים לחקלאות ולניהול תעשייתי. מערכת הפרדת הפסולת שמציעה החברה נמצאת בשימוש במתקני פסולת רבים ברחבי בריטניה והיא מסוגלת להפחית את דרישות האחסון עד ל- 30%, וכן פתרונות אחסון של תערובות. החברה משתוקקת להיפתח לשוק הישראלי. 

 

לתאום פגישה אישית יש למלא את טופס הרישום שלהלן.

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    23/05/2016
  • עד תאריך:
    23/05/2016
  • איש קשר:
    שרון מרמלשטיין
  • שעת פתיחה:
    10:30
  • שעת סיום:
    14:00

אירועים קרובים